Sitroen vraća jedan od popularnijih modela

Konkurencija je naterala francuskog proizvođača da vrati hečbek iz C segmenta

MONDO/Marko Tanasković Prva generacija Sitroena C4

U okviru plana PSA grupe "Push to Pass", Sitroen planira da predstavi naslednika hečbeka C4, koji se proizvodio do 2018. Ali to neće biti puki naslednik, već je reč o daleko modernijem modelu, piše portal Carscoops.

Kao što verovatno pogađate, u pitanju će biti električni automobil, koji će boriti sa Nisan Lifom, a posebno sa prvim pravim električnim VW-om – ID.3. Nov model će biti napravljen na PSA modularnoj platformi CMP, koja je već korišćena za novi Pežo 208 i Opel Korsu.

Ipak, pored električnog pogona, naslednik C4 će imati i konvencionalne motore.

"Sledeći Sitroenov hečbek u C segmentu će imati benzinski, dizel i 100 odsto električni pogon", rekao je Sitroenov predstavnik za medije portalu Carscoops.

Nov model se neće značajnije vizuelno razlikovati bez obzira na pogon. Jedine razlike kod električnog modela mogu biti zatvorena maska hladnjaka, posebne felne i oznake.

Za sada se ne zna gde će i kada biti njegova premijera, niti kako će se zvati.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.

MONDO/Marko Tanasković Prva generacija Sitroena C4

U okviru plana PSA grupe "Push to Pass", Sitroen planira da predstavi naslednika hečbeka C4, koji se proizvodio do 2018. Ali to neće biti puki naslednik, već je reč o daleko modernijem modelu, piše portal Carscoops.

Kao što verovatno pogađate, u pitanju će biti električni automobil, koji će boriti sa Nisan Lifom, a posebno sa prvim pravim električnim VW-om – ID.3. Nov model će biti napravljen na PSA modularnoj platformi CMP, koja je već korišćena za novi Pežo 208 i Opel Korsu.

Ipak, pored električnog pogona, naslednik C4 će imati i konvencionalne motore.

"Sledeći Sitroenov hečbek u C segmentu će imati benzinski, dizel i 100 odsto električni pogon", rekao je Sitroenov predstavnik za medije portalu Carscoops.

Nov model se neće značajnije vizuelno razlikovati bez obzira na pogon. Jedine razlike kod električnog modela mogu biti zatvorena maska hladnjaka, posebne felne i oznake.

Za sada se ne zna gde će i kada biti njegova premijera, niti kako će se zvati.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.

MONDO/Marko Tanasković Prva generacija Sitroena C4

U okviru plana PSA grupe "Push to Pass", Sitroen planira da predstavi naslednika hečbeka C4, koji se proizvodio do 2018. Ali to neće biti puki naslednik, već je reč o daleko modernijem modelu, piše portal Carscoops.

Kao što verovatno pogađate, u pitanju će biti električni automobil, koji će boriti sa Nisan Lifom, a posebno sa prvim pravim električnim VW-om – ID.3. Nov model će biti napravljen na PSA modularnoj platformi CMP, koja je već korišćena za novi Pežo 208 i Opel Korsu.

Ipak, pored električnog pogona, naslednik C4 će imati i konvencionalne motore.

"Sledeći Sitroenov hečbek u C segmentu će imati benzinski, dizel i 100 odsto električni pogon", rekao je Sitroenov predstavnik za medije portalu Carscoops.

Nov model se neće značajnije vizuelno razlikovati bez obzira na pogon. Jedine razlike kod električnog modela mogu biti zatvorena maska hladnjaka, posebne felne i oznake.

Za sada se ne zna gde će i kada biti njegova premijera, niti kako će se zvati.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.