Mali je naveo da tender za izvođenje radova tramvajske pruge na Mostu na Adi nije propao, ali da sada sledi pregovarački postupak, jer nijedna ponuda nije ispunila sve uslove.
"Cilj nam je i dao sam zadatak da se izabere izvođač. Ako krenu radovi u februaru ili martu naredne godine, trebalo bi da završimo to do kraja sledeće godine ili početkom 2019. godine, da bismo krenuli u rad na novom mostu na Savi", rekao je Mali.
On je dodao da se rokovi, za sada, uklapaju.
"Jedno bez drugog ne može, nećemo zatvarati Savski most dok ne proradi tramvajski saobraćaj na Adi", rekao je Mali.
Govoreći o novom mostu preko Save, Mali je rekao da je analiza pokazala da postojeći most ne može da se iskoristi, s obzirom na njegove gabarite, a da će izgradnja novog mosta koštati oko 30 miliona evra.
"Nama su potrebne četiri trake, staza za pešake, za bicikliste i šine za tramvaje i moramo da gradimo potpuno novi most", rekao je Mali novinarima u Skupštini grada gde je predstavio master plan saobraćajne infrastrukture Beograda do 2033. godine.
Postojeći most će, dodaje, biti sačuvan, a građani će odlučiti gde će biti "smešten".
"Konsultovali smo se sa velikim brojem urbanista iz Evrope, najveći broj tih mostova je bačen, pošto je reč o metalnoj konstrukciji. Ja smatram da je taj most deo naše istorije i mi ćemo ga rekonstruisati, sačuvati zaštititi i sa građanima videti gde ćemo ga smestiti", rekao je Mali.
Crvena zvezda promenila grb: "Ovo je jedinstven slučaj u Srbiji i regionu!"
Mondo ukrštenica za 20. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Pričali da sam lud, ali oni nisu čuli Željka!": Panter otkrio, evo zašto je izabrao Partizan, a ne Evroligu!
"Rusija ima pravo da uzvrati oružjem za masovno uništenje": Užasne pretnje Medvedeva, spominje Treći svetski rat
Ludilo večitog derbija je već počelo: Navijači okupirali blagajne, svi hoće da gledaju Zvezda-Partizan!