Mali je naveo da tender za izvođenje radova tramvajske pruge na Mostu na Adi nije propao, ali da sada sledi pregovarački postupak, jer nijedna ponuda nije ispunila sve uslove.
"Cilj nam je i dao sam zadatak da se izabere izvođač. Ako krenu radovi u februaru ili martu naredne godine, trebalo bi da završimo to do kraja sledeće godine ili početkom 2019. godine, da bismo krenuli u rad na novom mostu na Savi", rekao je Mali.
On je dodao da se rokovi, za sada, uklapaju.
"Jedno bez drugog ne može, nećemo zatvarati Savski most dok ne proradi tramvajski saobraćaj na Adi", rekao je Mali.
Govoreći o novom mostu preko Save, Mali je rekao da je analiza pokazala da postojeći most ne može da se iskoristi, s obzirom na njegove gabarite, a da će izgradnja novog mosta koštati oko 30 miliona evra.
"Nama su potrebne četiri trake, staza za pešake, za bicikliste i šine za tramvaje i moramo da gradimo potpuno novi most", rekao je Mali novinarima u Skupštini grada gde je predstavio master plan saobraćajne infrastrukture Beograda do 2033. godine.
Postojeći most će, dodaje, biti sačuvan, a građani će odlučiti gde će biti "smešten".
"Konsultovali smo se sa velikim brojem urbanista iz Evrope, najveći broj tih mostova je bačen, pošto je reč o metalnoj konstrukciji. Ja smatram da je taj most deo naše istorije i mi ćemo ga rekonstruisati, sačuvati zaštititi i sa građanima videti gde ćemo ga smestiti", rekao je Mali.
Novak poklekao u finalu, ništa od 100. titule: Siner ne prašta, zato je prvi na svetu!
Nemoj neko da mi njega dira: Mitar je prvi špic Srbije dok ne kaže "dosta", gledajte i učite!
Ko je supruga Granita Džake: Odrasla je na Kosovu, redovno provocira Srbiju, a zbog jednog su im pretili smrću
Švajcarci rekli Piksiju da je teren u Leskovcu "najgori ikada": Nisu očekivali ovakav odgovor selektora!
Ko su uhapšena braća Ćulum, pripadaju trećem najopasnijem klanu u Evropi: Proglašeni za državnu opasnost