• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kolika će biti cena karte u beogradskom metrou?

Izvor mondo.rs Izvor rts

Direktor JKP "Beogradski metro i voz" Stanko Kantar izjavio je danas da će cena karte u beogradskom metrou biti beneficirana, kao u Evropi, i da je to podsticaj da što više ljudi koristi javni prevoz.

Metro će, kako su nadležni najavili, biti deo javnog prevoza. Nalaziće se u jedinstvenom tarifnom sistemu, dodao je Kantar.

To znači, kako je objasnio, da će biti ista cena za trolejbus, tramvaj, autobus i metro.

Možda će vas zanimati

Kantar je ukazao da su u Evropi to uvek beneficirane cene i da su podsticaj da što više ljudi koristi javni prevoz.

U toku je, kako je naveo, potpisivanje sporazuma sa Francuskom o donaciji 8,7 miliona evra za izradu studije izvodljivosti sa idejnim projektom i studijom zaštite životne sredine.

"Oni su dali ponudu i za iznos koji bi pokrio deo za koji su oni zainteresovani, a to su vozovi, elektromašinski sistemi, signalizacija, kontaktna mreža, šine, upravljanje, ventilacija", navodi direktor "Beogradskog metroa i voza".

Generalnim projektom od prošle godine, planirane su dve linije, a u studiju izvodljivosti će se uvrstiti i treća linija, da bi imali viziju razvoja sistema, navodi Kantar.

Kaže da jedna linija, dužine 21,5 kilometara, kreće se od Žarkova i Železnika do Mirijeva, a druga od Zemuna kroz centar grada, takođe do Mirijeva.

Metro će ići i iznad i ispod zemlje, a Kantar navodi da će sve, osim dva i po kilometra na Makiškom polju, gde će se nalaziti i depo, biti podzemno.

Među najnižim stanicama, 35 do 37 metara ispod zemlje, biće one na Trgu Republike i kod Cvetkove pijace, napominje Kantar.

Upitan zašto metro ide tim trasama, Kantar navodi da su studije pokazale da je najopterećeniji deo javnog prevoza trasa od Banovog brda do Mostarske petlje.

Na drugom mestu je, kako je dodao, trasa kod Brankovog mosta između Zelenog venca i Ušća, kao i Bulevar Despota Stefana.

Na prvoj liniji gradi se i "Beograd na vodi", koji će biti "pojedinačno najveći generator putovanja u Beogradu, jer će biti najveći stepen izgrađenosti u gradu", istakao je direktor "Beogradskog metroa i voza".

Pročitajte i ovo

Komentari 59

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Žiks

Dokle ćemo da slušamo i čitamo budalaštine!?

Loto i

@Žiks aj ga napravite prvo za jedno deset godina. Ko ovakve gluposti piše i plasira?

Cd rom

A što će biti puno džeparoša u metrou..kume moraš sad da vežbaš pa za dvadeset do pedeset godina kada metro možda bude gotov da budeš spreman

special image