• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

BUSPLUS SE GASI, STIŽE BEOGRADSKA KARTICA! Sve o novom sistemu korišćenja gradskog prevoza i njegovim prednostima

U novom ugovoru predviđeno je i da u slučaju potrebe za većim brojem kontrolora, Grad može samostalno da ih angažuje čime se, kako je rečeno, postiže daleko veća fleksibilnost i optimizacija celog sistema.

busplus-0.jpg Izvor: MONDO/Petar Stojanović

Grad Beograd je pre nekoliko dana raspisao tender za izbor novog partnera za naplatu karata i upravljanje vozilima javnog gradskog prevoza, a zamenik gradonačelnika Goran Vesić kaže da je jedan od uslova tendera da se nova kartica ne koristi samo za javni prevoz, već i za ostvarivanje raznih pogodnosti.

U izjavi za Tanjug pojasnio je da će se nova kartica, koja će izgledati slično kao Busplus kartica, zvati Beogradska kartica kojom će građani moći da plaćaju javni prevoz, ali i dobijaju popuste prilikom ulaska u muzeje, pozorišta, na gradske bazene, plaćanja infostana i drugih gradskih dažbina...

Možda će vas zanimati

"Razgovaraćemo sa ugostiteljskim i drugim maloprodajnim objektima da i oni daju popuste za Beogradsku karticu i na taj način omogućimo ljudima da sa tom karticom dobijaju dodatne benefite", rekao je Vesić.

Osim toga, dodao je da su u tenderu tražili i da se omogući dopuna novca na kartici putem reciklaže.

"Krećemo u potpuno nov sistem reciklaže, odnosno separacije otpada u gradu. Radimo 17 reciklažnih dvorišta i postavićemo automate širom grada na kojima će građani moći da ubacuju PET ambalažu. Umesto da dobijaju novac za tu ambalažu, moći će da prislone karticu i dopune je novcem koji će koristiti za javni prevoz ili neke druge popuste koje će ostvarivati sa njom", dodao je Vesić.

Šta je sada sa "busplusom"?

Dopuna postojećih kartica za javni prevoz u Beogradu i u narednom periodu funkcionisaće uobičajeno, jer je ugovor sa firmom "Apeks solušn", koja je do sada vodila "busplus", produžen aneksom dok ne dođe novi partner.

Sve kartice mogu da se dopune na prodajnim mestima na kojima je to moglo da se uradi i do sada.

Princip dva novčanika

Nova "beogradska kartica" će funkcionisati po principu dva novčanika, gde će na jedan moći da se uplaćuje karta za prevoz, a drugi će moći da se dopunjuje i da se tako plaća korišćenje javnih bicikala, parkinga, odlazak u pozorišta, bioskope, ali i ostvare popusti u prodavnicama.

Nova aplikacija

Očekuje se unapređenje funkcionalnosti sistema i opreme - mogućnost plaćanja mobilnim telefonom putem aplikacije kojom će biti moguće i informisanje putnika u realnom vremenu o zastojima, promenama, izmenama reda vožnje, kao i slanje obaveštenja u vezi sa isticanjem, dopunom ili validacijom personalizovane ili nepersonalizovane kartice.

Podsetimo, u septembru prošle godine istekao je desetogodišnji ugovor koji je Grad Beograd imao sa firmom "Apeks solušn" koja je napravila Busplus sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu u prestonici, ali je zbog epidemije korona virusa ugovor produžen do završetka procesa izbora novog partnera u skladu sa zakonom.

(Mondo/Tanjug)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i ovo

Inicijalizacija u toku...

Komentari 3

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Kolja

Skuplje placamo kattu nrgo Istanbul u kojem vazi za metro, brod, autobus i tramvaj. Zagreb jeftiniji, grad u EU. Ljubljana busevi kao spejs satl. Pa ti uzmi jos kontrolora ima nas svercera uvek vise

Molba za mondo

Mondo neka nastavi da izvestava o ovoj temi, da bismo se bolje upoznali oko toga kako da nastavimo da ne placamo javni prevoz. Uprkos svoj mrznji prema bus plusu i obecanjima vlasti da ce isti ukinuti od 2012, narod se nekako navikao na isti jer je postojao nacin da se legalno ne placa prevoz jer vam kontrolori ne mogu maltene nista posto su privatna lica.

Mirko i Slavko

@Molba za mondo zasto se korist/steta zasniva na emocionalnom odgovoru (mrznji) korisnika. Molim da se obavesti javnost o gubicima/zarade privatnih Busplus preduzeca iz prethodnog perioda, transparentno.

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU