• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Poziv na bojkot proizvoda Imleka

Pokret za zaštitu potrošača Beograd pozvao potrošače na trodnevni bojkot kupovine Imlekovih proizvoda, optužujući ih za nezakonito oglašavanje i zloupotrebu istraživanja kvaliteta mleka koje je sprovelo ovo udruženje.

Pokret za zaštitu potrošača Beograd optužio je u sredu industriju mleka Imlek da je zloupotrebio rezulate uporednog ispitivanja kvaliteta mleka, tako što je u reklami uporedio svoj proizvod sa proizvodima drugih proizvođača.

Predsednik Pokreta Petar Bogosavljević izjavio je na konferenciji za novinare da je analizom reklame objavljene 29. jula u dnevnoj štampi utvrđeno da je Imlek zloupotrebio rezultate ispitivanja Pokreta potrošača o kvalitetu mleka u uporednoj reklami, što je po zakonu zabranjeno.

Rezultati analize 11. uporednog ispitivanja i ocenjivanja kvaliteta mleka, objavljeni su 23. jula.

"Objavljenom reklamom Imlek je naneo veliku štetu proizvođačima mleka u Srbiji, a posebno onima čije je proizvode zloupotrebio za poređenje u reklami", rekao je Bogosavljević.

On je objasnio i da je Imlek reklamirao vrstu mleka, koja nije bila predmet istraživanja, tako da je taj proizvod dodao na tabelu u kojoj su bili predstavljeni rezultati i sve zajedno objavio u reklami.

Kako je rekao, Imlek je zloupotrebio dominatan položaj na tržistu, konkurenciju, ugled i poverenje Pokreta, kao i prava potrošača.

Bogosavljević je najavio i podnošenje prijave Ministarstvu trgovine, Komisiji za konkurenciju i sudu časti u Privrednoj komori Beograda.

Imlek je rezultate objavio nepotpuno, bez znanja Pokreta, rekao je Bogosavljević, i time je povređen i zakon o oglašavanju, zaštiti potrosača i obligacionim odnosima i etički kodeksi učesnika u prometu i stručnih udruženja.


Prema njegovim rečima, sa stanovišta potrošača "o norme i zakona o oglašavanju, zaštiti potrošača i obligacionim odnosima ogrešili su se autor reklame i mediji koji su je objavili".

On je pozvao potrošače da trodnevnim bojkotom kupovine reklamnih proizvoda Imleka pošalju poruku da su informisani, organizovani i odgovorni potrošači.

(agencije/MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image