Milutin Mrkonjic odgovor Zorani Mihajlovic.html

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

Mrkonjić o deonici Ub-Lajkovac: Netačno!

Izvor Beta
Izvor Beta

Bivši ministar infrastrukture Srbije Milutin Mrkonjić je rekao da su graditelji deonice autoputa Ub-Lajkovac neopravdano optuženi za loš kvalitet radova.

Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović


Mrkonjić je za B92 rekao da je s kvalitetom radova na toj deonici sve bilo u redu, jer bi u suprotnom bila povučena garancija.

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović je u petak posetila gradilište na kojem se obavlja sanacija deonice Ub-Lajkovac i kazala da se radi danonoćno da bi se ispravile tuđe greške i već izgrađen autoput izgradio ponovo, navodeći da to šta se tamo dogodilo, struka još nije videla.

"U mom mandatu je deonica Ub-Lajkovac počela da se radi jer je bila najpripremljenija za početak gradnje i iz budžeta obezbeđeno 70 miliona evra. Odmah posle te deonice, najpripremljenija za gradnju je bila deonica Ljig-Preljina, i baš u mom mandatu potpisan je ugovor sa Azerbejdžanom za gradnju te deonice", rekao je Mrkonjić za B92 povodom tvrdnje ministarke da je deonica takozvanog "Koridora 11" izgrađena loše.

Mrkonjić je naveo da je za deonicu Ub-Lajkovac bio raspisan tender i da je posao dobio konzorcijum domaćih preduzeća "Užice putevi" i "Putevi Beograd".

"Do kraja mog mandata 2012. završeno je oko 80 odsto te deonice s predviđenom vezom i za Ub i za Valjevo, tj. Lajkovac, tako da ona bude u funkciji čim se završi. Bio sam ubeđen da će onaj ko nastavi da radi taj posao posle mene, to da završi i pusti u saobraćaj, što je moglo da bude završeno do 2013. godine", objasnio je Mrkonjić.

Dodao je da je iz medija saznao da je ta deonica završena 2015. godine i predata "Putevima Srbije" na održavanje.

"Onda, 2018. opet u medijima saznajem da su dva građanina poginula na toj deonici jer nije bila obezbeđena i nije bila puštena u saobraćaj.Moje mišljenje je da odgovornost za pogibiju snosi nadležni ministar i 'Putevi Srbije' jer nisu obezbedili put, i to je vrhunski javašluk", kazao je bivši ministar.

Mihajlović traži odgovor: Ko je kriv za loš autoput?


Kako je istakao, "sada se ponovo navodno uvode novi izvođači za završen posao, optužuju neosnovano ljude koji su gradili tu deonicu. To je rezultat potpunog neznanja rukovođenja Ministarstvom jer da su nađene promene u trupu puta, garancija bi se povukla. Trebalo je još 2013. uočiti nepravilnosti i reagovati kod izvođača", smatra Mrkonjić.

Podsetio je da je kao ministar u vladi Mirka Cvetkovića 2008-2012. na njegov predlog doneta odluka da se gradi autoput Beograd-Bar, preko Čačka.

"Lično sam izmislio 'ime' Koridor 11 upravo zbog mogućnosti uključivanja tog koridora u evropske koridore radi dobijanja najpovoljnijih sredstava od evropskih banaka", rekao je Mrkonjić.

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Srbija je mama

Kako bolje oprati pare nego proglasiti nedovrseno nekvalitetnim pa raditi ponovo samo sto se sad platila i demontaza...

Hanibal Lektor

Važno je da se svi utalite pa se posle kao malo pljujete,a mi mladi majmuni kao očekujemo nešto...

Ivan

Da se lepo dogovorite i optužite Đilasa,Jankovića i Jeremića. I Sergeja.

special-image

PRODAVNICA

MONDO REPORTAŽE

MONDO & EU

Inicijalizacija u toku...
loader