Naime, pojedini vozači platili su 1.860 dinara na ime putarine, iako su iz Niša otišli samo do hotela „Nais“ i vratili se nazad, što je oko 13 km, pošto kod tog objekta postoji podvožnjak koji povezuje dve strane auto-puta i omogućava povratak u Niš kroz istu naplatnu stanicu.

Darko Savić, pomoćnik izvršnog direktora Sektora za naplatu putarine u JP „Putevi Srbije“, kaže da su građani do postavljanja četiri nove naplatne stanice imali priliku da tu deonicu auto-puta koriste bez plaćanja, ali da sada, kada je uveden zatvoreni sistem naplate, to više nije moguće.

Trenutno je naplata putarine u zatvorenom sistemu na 820 km i dnevni promet je oko 155.000 vozila. Imamo samo 13 slučajeva da je određeni učesnik ušao na jednoj naplatnoj stanici i vratio na istoj. To je učestalost na nivou statističke greške, odnosno iznosi tek 0,008 odsto - istakao je Savić za Kurir.

Međutim, i Savić priznaje da ovaj sistem nije najbolje rešen, te da će 1.860 dinara biti vraćeno vozačima koji su uložili reklamacije.

Kao društveno odgovorno preduzeće, formirali smo radnu grupu unutar sektora za naplatu putarine i vrlo brzo, za nekoliko dana, izaći ćemo s nekim rešenjem ako ovo bude učestala pojava. Učesnicima koji su ove greške pravili prvih dana uvažili smo reklamacije i biće im izvršena refundacija novca, zaključuje Savić.