Radulovic dobio spor protiv Pinka

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

Saša Radulović protiv Pinka - 3:0 za predsednika Dosta je bilo

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Predsednik Dosta je bilo Saša Radulović dobio je treći sudski spor protiv TV Pink.

Izvor: MONDO/Bojana Zimonjić Jelisavac

Viši sud u Beogradu obavezao je TV Pink da na ime naknade nematerijalne štete Raduloviću isplati iznos od 90.000 dinara sa kamatama, nadoknadi troškove sudskog postupka i na svom sajtu objavi presudu u celosti, bez odlaganja i komentara.

Možda će vas zanimati

Kako navode iz DJB, predmet spora bile su neistine objavljene u tekstu o Saši Raduloviću objavljenom 2017.

I u prethodne dve presude, sudovi su naložli TV Pinku da Raduloviću plati štetu i troškove suđenja i utvrđeno je da je ova televizija plasirala lažne vesti o Raduloviću.

PROČITAJTE I OVO

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Cd rom

Eto ti šta je politika...jedni te tuže kada lažeš drugi te plaćaju da lažeš

Korto

Radule ugasi to zlo!

special-image

PRODAVNICA

MONDO REPORTAŽE

MONDO & EU

Inicijalizacija u toku...
loader