Istrazivanje Gledamo TV dva sata duze nego ranije

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

Gledamo TV dva sata duže nego ranije

Izvor mondo.rs Izvor Beta
Izvor mondo.rs Izvor Beta

Tokom krize izazvane korona virusom televizijski programi građani prate dva sata duže nego ranije, a značajno raste udeo interneta kao izvora informacija, pokazuje regionalno istraživanje Ipsosa.

Izvor: Guliver/GettyImagesPlus/iStock/jovan_epn

Informisanje s televizijskih ekrana dominantno je među svim ispitanicima: od 82 odsto u Srbiji, do čak 91 odsto na Kosovu. Na skali između njih su Albanija (84 odsto), Crna Gora (86) i Severna Makedonija (87 odsto), pokazalo je istraživanje koje prenosi beogradski "Novi magazin".

Na dnevnom nivou u Srbiji je prosečno vreme gledanja TV programa poraslo za čitava dva sata u odnosu na raniji period. Uz TV-ekrane su različite generacije, iz različitih razloga, uključujući više slobodnog vremena ili školskih obaveza (nastava na daljinu).

Možda će vas zanimati

Prema učestalosti praćenja programa u Srbiji nakon pojave COVI19 ,prednjači javni servis RTS 1 (32 odsto ga najčešće prati), a slede TV Pink (23) i TV Prva (17), dok kablovska N1 ima devet odsto najčešće publike.

Kada je reč o internetu i štampi, prednjači Severna Makedonija sa 64 odsto, a na začelju je Albanija sa 33 odsto ispitanika koji se informišu iz tih izvora. Između su gotovo izjednačene Srbija (46) i Crna Gora (47 odsto), dok je Kosovo bliže Albaniji sa 62 odsto.

Čitanost štampe opada između ostalog i zbog ograničenja kretanja njenih konzumenata, a to su najčešće stariji od 65 godina.

U Srbiji grupacija između 18 i 29 godina preferira internet na štetu TV (82 prema 58 odsto), dok su stariji od 65 godina usmereni na televizijski program (92 naspram sedam odsto).

Najuravnoteženiji u izvoru informisanja su oni bliži srednjem dobu između 30 i 45 godina (internet 75, TV 72), dok naredna starosna grupacija, između 45 i 59 godina, daje prednost televiziji (88 odsto) u odnosu na internet (40 odsto).

"Podaci o veličini internet auditorijuma ukazuju na to da se on uvećao oko 30 odsto tokom kritičnog meseca marta, a da je poraslo i prosečno vreme provedeno uz ovaj mediji", navedeno je u istraživanju.

Pročitajte i ovo

Tagovi

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special-image

PRODAVNICA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

loader