• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

ISPOVEST ŠOKIRANIH SRPSKIH POTROŠAČA: Jedan lanac butika nam ne dozvoljava da zamenimo odeću! Evo šta kaže zakon!

Autor Aleksandar Nastevski

Krilatice, potrošač je uvek u pravu, ne drže se baš svi prodavci.

 butik potorsaci nema zamene odece Izvor: MONDO/Tamara Sekulović

Iako se u javnosti stekao utisak da kupac uvek ima mogućnost da se u roku od dve nedelje predomisli i vrati robu, zameni je za drugu ili dobije povraćaj novca - to nije tačno. Da li će zameniti proizvod, zavisi isključivo od dobre volje trgovca.

Medijima su se javili čitaoci koji su u jednom lancu butika hteli da kupe garderobu, ali su im trgovci strogo naznačili da ne pazare ukoliko nisu sigurni u veličinu.

Možda će vas zanimati

"Htela sam da kupim haljine za sestru i majku. Prodavačice su insistirale da stvari probam iako sam im naglasila da kupujem za poklon", kaže Verica S. i nastavlja:

"U ovoj radnji mnoge stvari su univerzalne, a poneke imaju veličine. Kada sam došla na kasu, prodavačice su me pitale da li sam sigurna da će im biti taman, jer ne postoji mogućnost zamene. Čak su u jednom momentu, pokušale da me odvrate od kupovine, jer sam im delovala kao da ću doći da tražim zamenu".

Iako nisu prekršili zakon, na pitanja zbog čega su se odlučili za ovu nepopularnu politiku poslovanja  iz ovog lanca butika, nisu odgovorili.

I Centru za zaštitu potrošača CEPS, svakodnevno stižu slični pozivi sugrađana.

Ipak, prema tumačenju zakona, ukoliko je roba saobrazna, odnosno nije za reklamaciju i odgovara deklaraciji, povraćaj ili zamena definitivno jeste volja prodavca.

"Zamena robe zavisi isključivo od poslovne politike trgovinske radnje", navode u CEPS i dodaju:

"Većina njih, želeći da im se potrošač vrati, daju neki rok u kome mogu da zamene stvari. Neki imaju rok od nedelju dana, drugi dve nedelje, a najduži rok kod nas je do mesec dana. Čak se i naglasi prilikom kupovine".

(Mondo/Novosti)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i OVO

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Stevan

Veličina je univerzalna, šta ti nije jasno 😂

Milena

@Stevan stevan velicina su nekada boli univerzal e danas toga vise nema... Velicina su jako razlicite... Pokusaj te i uveri ete se... Hvala

Stevan

@Stevan Milena, ja vas najljubaznije molim da pre ulaska na ovaj portal obnovite pravopis. Vidim ja da u vama postoji želja da pišete i da volite... Nije bre to video klub da se kaseta odnese pa da se vrati. Veličina je dakle univerzalna i to je dakle poenta. Ukoliko neko ima potrebu da uzme pa vraća stvari nek pozove drugaricu "Ej sestro daj mi onu 'aljinu vraćam sledeće nedelje". Nije ovo više ono vreme da se iz butika uzima i vraća, ovo je drugo vreme u kojem mora dobro da se odmeri. Ti Milena sigurno znaš onu staru "tri put meri jednom seci". Moš' misliti kupuje ona za nekog haljine pa bi da vraća ako ne odgovara, maltretira tu jadne radnike u butiku koji marljivo rade hahaha

special image