Poverilac je predao zahtev Privrednom sudu za otvaranje stečajnog postupka, a računi ove kompanije su u blokadi.

Kako se navodi, svi potrošači koji su kupili proizvode u ovoj kompaniji i čekaju njihovu isporuku, najverovatnije će ostati i bez robe i bez novca. 

U Nacionalnoj organizaciji za zaštitu potrošača Srbije ističu da je ova situacija veoma nepovoljna za kupce jer kod stečaja postoji veliki broj poverilaca koji prvo treba da se namiri, pa tek onda na red dolaze potrošači.

Mladen Alfirović iz NOPS-a kaže da će u problemu biti svi koji su u prethodnom periodu naručili robu, jer mogu da ostanu i bez proizvoda i bez novca.

"I kupci koji su u reklamacionom postupku takođe su u nezavidnoj situaciji, jer je pod znakom pitanja šta će biti sa robom na koju se žalili i predali je trgovcu", rekao je on.

(Mondo/Tanjug)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU