Svako ko ima želju da posmatra druge dok sa druge strane ekrana jedu palentu ili dube na glavi, dovoljno je samo da se priključi platformi OnlyFans.

Publika na ovom sajtu je sve veća i oni koji su spemni da izađu pred kameru i emituju svoju intimu za druge, mogu "debelo" da zarade!

Bivša rijaliti zvezda, Jelena Krunić za MONDO je ispričala je kako to funkcioniše i zašto ljudi u Srbiji imaju predrasude o ovom načinu zarade.

ŠTA MOŽEMO DA OČEKUJEMO?

Kada je počela pandemija, mnogi su se okrenuli poslovima i zaradi preko interneta, kaže Jelena Krunić za MONDO.

"Ova platforma je poreklom iz Velike Britanije i pre godinu dana otvorila sam svoj nalog. Ljudi su imali predrasude kad su videli moj profil. Svi su mislili da se tamo plasira samo sadržaj za odrasle, ali to nije istina. Naš narod teško prihvata nove stvari,  ne znaju da ova društvena mreža ima veliki potencijal i spektar ideja", kaže Jelena Krunić.

NAJSKUPLJI KLIP 300 EVRA

Sadržaj koji se plasira na platformi je raznolik, a korisnici su spremani da plate po par stotina evra da bi videli nešto što ih zanima, kaže ona. 

"Sve funkcioniše po principu korisnika koji su spremni da plate neki sadržaj. Moje stare klipove sam prodavala za par evra, dok sam duže klipove naplaćivala skuplje. Za jedan klip od desetak minuta sam tražila 300 evra. Jedan dečko je tražio da gleda moja stopala. Dobijala sam i ponude da se vidim uživo sa korisnikom, ali to uvek odbijam. Dok sam radila kao animir dama i sada, dosta biznismena i političara želi da gleda moj sadržaj", kaže naša sagovornica.

Veći deo zarade uzimam ja, a manji deo ide platformi, objašnjava Jelena Krunić za MONDO.

"Ljudi su spremni da izdvoje dosta para za ovo, tako da tu nema problema. Preko online računa neprijatne situacije mogu da se zaobiđu, dok porez ne mora da se plati odjednom, već može u ratama", dodaje ona.

Fotografije Jelene Krunić:

YouTube/Printscreen/Jelena Krunic, YouTube/printscreen/AmiG Show Jelena Krunić

ZARADA 10.000 EVRA

Ko želi lepo da zaradi, mora da odvoji dosta vremena koje će provesti za kompjuterom. Sve to se na kraju isplati i dobijaju se velike sume novca, kaže Jelena Krunić. 

"Radim punom parom, svaki dan sam za kompjuterom ili telefonom i zadovoljna sam zaradom. Nekada može da se zaradi 10.000 evra, ali uglavnom bude i više. Preselila sam se u Beograd i imam svoj krov nad glavom, što je najbitnije", kaže Krunićeva.

Devojke poznate javnosti imaju više korisnika, dok one anonimne teško dolaze do veće svote novca, objašnjava ona. 

"Devojkama koje su poznatije je lakše da prikupe pratioce. Trenutno imam preko 2.000 ljudi koji su upućeni u moj rad, što je za naše prostore dobro. Ima dosta anonimnih žena, ali one ne mogu da napreduju brzo. Neke od njih se prikazuju javnosti, dok ima mnogih koje kriju svoje glave. Možda je neprijatno da ih roditelji vide, ali moja majka zna čime se bavim i podržava me u svemu", dodaje ona.

ZA SVAKOGA PO NEŠTO

Imam drugaricu koja se bavi fotografijom i svoje radove prodaje na povaj način, kaže ona. 

"Njeni modeli su zanimljivi, ne pričamo o preteranoj obnaženosti, već o kreativnosti. Korisnici žele da vide situacije 'iza kamere', kako se ekipa sprema za snimanje. Takođe, postoje tatoo modeli koji slikaju umetnost na telu. Ja obožavam da se šaram po telu, ali većini izgledam kao vanzemaljac", priča Jelena Krunić.

Posetioci pve platforme mogu da plate i slušaju muziku, kao i da treniraju, kaže naša sagovornica.

"Znam dosta muzičara koji prodaju svoje setove, na Jutjubu slušate besplatno muziku, dok bi na platformi morali da platite. Jako dobra prijateljica koja je sportista, drži online treninge i plan ishrane za mršavljenje. Slagala bih kad bih rekla da kod nas, pa i u svetu ne postoje devojke koje pružaju erotske usluge", dodaje ona.

KONKURENCIJA JE VELIKA

Mnogima koji imaju negativne komentare i uvek "gledaju u tuđe dvorište" poručujem da prvo rade na sebi, kaže bivša rijaliti učesnica.

"Konkurencija među devojkama u Srbiji je velika, ali nema potrebe za tim. Smatram da bi bilo pametnije kada bi svaka od njih radila na sebi i svojim idejama. Unapređujući se, postajemo bolji i pružamo korisnicima bolji sadržaj, a prvenstveno smo konkurencija sami sebi", poručuje ona.