Ova nagrada jedinstvena je jer se dodeljuje na osnovu glasova potrošača širom Srbije i potvrda je kvaliteta proizvoda kompanije koja na teritoriji Srbije i šire uspešno posluje više od osam decenija.

„Potrošači su odabrali naše ulje kao najbolji domaći proizvod jer nam veruju. Prepoznati smo po kvalitetu, iskustvu i tradiciji iza čega stoje naši zaposleni koji svakodnevno svojim znanjem i profesionalizmom daju svoj doprinos. Nastavićemo da unapređujemo postojeći asortiman proizvoda, ali ujedno i širimo naš portfolio. Uveren sam da ćemo u godinama koje su pred nama da nastavimo sa odličnim poslovnim rezultatima i da ćemo da ostanemo prvi izbor potrošača“ izjavio je Filippos Nanopoulos direktor marketinga i razvoja kompanije Dijamant koji je tom prilikom dodao da je u toku i društveno odgovorna kampanja, „Prati suncokret“ za koju veruje da je od velikog značaja za osobe sa Daunovim sindromom ali i za celo društvo.

Dijamant ulje, najpoznatiji proizvod i omiljeni brend potrošača svakodnevno obogaćuje jelovnik brojnih porodica u Srbiji i šire. Kvalitet ulja rezultat je pažljivog odabira najkvalitetnijeg suncokreta i primene najsavremenijih tehnoloških procesa, koji zadovoljavaju najviše svetske standarde u prehrambenoj industriji.

„Ovim putem želim da se zahvalim organizatoru udruženju „Moja Srbija“ i gradu Beogradu, kao i svim zaposlenima i potrošačima za ukazano poverenje, bez kojih ovo priznanje ne bi bilo moguće“ dodao je Filippos.

Ove godine, u konkurenciji za nagradu našlo se više od 1000 domaćih proizvoda i brendova svrstanih u 24 kategorije.