Svima je miris Dečijeg sapuna obeležio detinjstvo, sa pakovanjem na kome je nacrtana  beba u drvenom koritu, a čiji proizvođač je nekada čuveni brend "Merima", koji je sada preuzela "Henkel Srbija". Baš zato što ga mnogi Srbi obožavaju, potrošači su primetili da to više nije isti sapun jer se miris skroz promenio.

Neki potrošači tvrde kako sapun sada smrdi. Kompanija "Henkel" je reagovala na navode, i potvrdila je vernih potrošača da je sapun zaista drugačiji, a sve zbog, kako kažu, nove mirisne note. Organizaciji potrošača "Efektiva" javili su se lojalni potrošači "Henkelovog" dečijeg sapuna koji su istakli kako sapun više nije kao što je nekada bio.

"Merima je trebala da zaštiti svoje proizvode ali nije. To niko nije uradio zato što su sve prodali oni koji sigurno ne koriste te vrste kozmetike", jedan je od komenatara. "Oni i teže da unište sve naše brendove koje su kupili. Onda ostaje samo njihov brend. Hvala unapred!", "Ovaj sapun odavno nije dečiji, i odavno se ne proizvodi u Kruševcu. Fabrika koja ga je nekada kvalitetno pravila, sada služi kao linija za praškaste deterdžente, kapsule za pranje, kao i kuglice za wc šolje!" "Sve ostalo se proizvodi tamo negde, daleko, u promenjenom sastavu, pod starim proverenim "našim" brendovima, na žalost!"

"Morali" da promene mirisnu notu u smrdljivu notu?! Neko je tu zestoko omanuo pa sad nevesto, doduše kulturno, peglaju".

(MONDO)