"Er Srbija" je ponovo otkazala nekoliko letova. Kao razloge navode nepovoljne faktore, pre svega, nedostatak rezervnih delova za remont. Istovremeno, danas je uspostavljena direktna avio-linija između Beograda i Ohrida. Nacionalna avio-kompanija će do Ohrida saobraćati sa aerodroma "Nikola Tesla" četiri puta nedeljno.
Štrajkovi, nedostatak osoblja, loši vremenski uslovi, zagušenost vazdušnih puteva, globalni poremećaj lanca snabdevanja delovima za održavanje aviona, uslovili su kašnjenja ili otkazivanje letova svih svetskih avio-kompanija, objašnjavaju iz "Er Srbije".
"Nije samo 'Er Srbija' otkazala ovako veliki broj letova, i druge kompanije su to uradile, ali nažalost ulazimo u turističku sezonu kada će to biti sigurno daleko veći problem", rekao je Aleksandar Seničić, direktor Jute. Iz "Er Srbije" navode da su kašnjenja i otkazivanja i dalje moguća, i da je reč o još jednom izazovnom letu.
"Moguća su kašnjenja, moguće je da će i dalje biti otkazivanje letova, ne samo kod nas, pričam generalno, zato je potrebno da putnici shvate da je ovo još jedna izazovna godina, još jedno izazovno leto", rekao je Bojan Aranđelović, viši menadžer za planiranje i optimizaciju reda letenja "Er Srbije".
Na Aerodromu "Nikola Tesla", putnici, iako svesni činjenice da može da bude otkazan let, potvrđuju da nisu upućeni u prava i obaveze koje prema njima ima kompanija sa kojom su odlučili da putuju. Za RTS navode da će kontaktirati sa avio-kompanijom ili će sačekati svoj let na aerodromu. Putnicima se savetuje da zbog otkazivanja leta ne traže odštetu, nego prebacivanje na sledeći let iste avio-kompanije.
"Avio-kompanija ima obavezu da ili prerutira putnika ili preko svoje ili neke druge kompanije, i putnika dovede na mesto za koje je uzeo kartu, ukoliko to nije u mogućnosti, onda je u obavezi da pokrije troškove putnika do momenta realizacije samog leta ili izvrši povraćaj ukupnog iznosa avio-karte", istakao je Aleksandar Seničić.
Upućeni su saglasni da, ako ste kupili kartu direktno od avio-kompanije, u ovom slučaju "Er Srbije", trebalo bi na vreme da dobijete obaveštenje ukoliko avion kasni ili je otkazan.
"Moguće je da će biti optimizacija letova, moguće je da će biti pomeranje letova, ali od izuzetne je važnosti da svi koji ovog leta budu putovali avionom, da li u redovnom ili čarter saobraćaju budu sigurni da imaju adekvatne kontakte na svojim rezervacijama bez obzira da li su kupili kartu direktno od avio kompanije ili preko turističkih agencija, kako bi u slučaju bilo kakve vrste poremećaja svaki putnik blagovremeno bio obavešten", naveo je Bojan Aranđelović.
Avio-saobraćaj je veoma kompleksan i regulisan strogim pravilima od kojih ne može da odstupa nijedna avio-kompanija, naglašavaju iz "Er Srbije", koja u 2023. godini planira da preveze više od 3,5 miliona putnika, a ovog leta uključujući čartere leteće na ukupno 92 linije.
(MONDO/RTS)
Štrajkovi, nedostatak osoblja, loši vremenski uslovi, zagušenost vazdušnih puteva, globalni poremećaj lanca snabdevanja delovima za održavanje aviona, uslovili su kašnjenja ili otkazivanje letova svih svetskih avio-kompanija, objašnjavaju iz "Er Srbije".
"Nije samo 'Er Srbija' otkazala ovako veliki broj letova, i druge kompanije su to uradile, ali nažalost ulazimo u turističku sezonu kada će to biti sigurno daleko veći problem", rekao je Aleksandar Seničić, direktor Jute.
Iz "Er Srbije" navode da su kašnjenja i otkazivanja i dalje moguća, i da je reč o još jednom izazovnom letu.
"Moguća su kašnjenja, moguće je da će i dalje biti otkazivanje letova, ne samo kod nas, pričam generalno, zato je potrebno da putnici shvate da je ovo još jedna izazovna godina, još jedno izazovno leto", rekao je Bojan Aranđelović, viši menadžer za planiranje i optimizaciju reda letenja "Er Srbije".
Putnici uglavnom nisu upućeni u prava i obaveze koje avio-kompanije imaju prema njima
Na Aerodromu "Nikola Tesla", putnici, iako svesni činjenice da može da bude otkazan let, potvrđuju da nisu upućeni u prava i obaveze koje prema njima ima kompanija sa kojom su odlučili da putuju. Za RTS navode da će kontaktirati sa avio-kompanijom ili će sačekati svoj let na aerodromu.
Putnicima se savetuje da zbog otkazivanja leta ne traže odštetu, nego prebacivanje na sledeći let iste avio-kompanije.
"Avio-kompanija ima obavezu da ili prerutira putnika ili preko svoje ili neke druge kompanije, i putnika dovede na mesto za koje je uzeo kartu, ukoliko to nije u mogućnosti, onda je u obavezi da pokrije troškove putnika do momenta realizacije samog leta ili izvrši povraćaj ukupnog iznosa avio-karte", istakao je Aleksandar Seničić.
Upućeni su saglasni da, ako ste kupili kartu direktno od avio-kompanije, u ovom slučaju "Er Srbije", trebalo bi na vreme da dobijete obaveštenje ukoliko avion kasni ili je otkazan.
"Moguće je da će biti optimizacija letova, moguće je da će biti pomeranje letova, ali od izuzetne je važnosti da svi koji ovog leta budu putovali avionom, da li u redovnom ili čarter saobraćaju budu sigurni da imaju adekvatne kontakte na svojim rezervacijama bez obzira da li su kupili kartu direktno od avio kompanije ili preko turističkih agencija, kako bi u slučaju bilo kakve vrste poremećaja svaki putnik blagovremeno bio obavešten", naveo je Bojan Aranđelović.
Avio-saobraćaj je veoma kompleksan i regulisan strogim pravilima od kojih ne može da odstupa nijedna avio-kompanija, naglašavaju iz "Er Srbije", koja u 2023. godini planira da preveze više od 3,5 miliona putnika, a ovog leta uključujući čartere leteće na ukupno 92 linije.
Šta čeka Zvezdu i Partizan u Evroligi? Jedan grad može da bude prekretnica sezone, tamo "večiti" idu prvo!
Stručnjak za energetiku o sankcijama NIS-u: Cene goriva bi otišle u nebesa i došlo bi do nestašice
Partizanovog igrača čeka duža pauza: Mijailović otkrio detalje o povredi košarkaša!
Željko učio igrače kako da promaše slobodno bacanje: Uzeo loptu, šutnuo i okrenuo se ka Amerikancu (video)
Napadnut autobus sa fudbalerima Zvezde u Novom Pazaru! Bačen topovski udar, policija hitno reagovala