• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KAKO STJUARDESA U VOZU SOKO SME TO DA URADI!? Novosađanin ostao u šoku - Pozvala je i policajce, evo šta kažu nadležni!

Autor Ivana Lazić

U vozu "Soko" putnici se žale na neprofesionalno osoblje u kafe vagonu.

 U vozu Soko teraju putnike iz kafe vagona Izvor: MONDO/Marko Čavić

Putnici koji često koriste voz "Soko", doživeli su neprijatne situacije u kafe vagonu, kada ih je stjuardesa, koristeći različite izgovore, isterivala napolje, a neke su čak i pretile. Novosađanin Strahinja, koji zbog posla u Beogradu ima mesečnu kartu za brzi voz, kaže da je situacija u kojoj se nalazi, pomalo smešna i neverovatna.

Soko inače zna da bude prepun, vikendom pogotovo, pa ljudi moraju da budu vešti u pronalasku svog mesta za sedenje, najčešće baš oni sa mesečnim kartama koje nisu numerisane.

"Ne znam da li ima još stjuardesa koje to rade, ali mene uvek tera ta jedna, neprijatna i bezobrazna, sa tvrdnjom da u kafe vagonu ne smeju da sede putnici, što naravno nigde zvanično ne piše. Dapače, na stolovima je cenovnik i uredno se može naručiti piće ili hrana. Postoje i stolovi na kojima piše da je rezervisano za osoblje voza, ali tamo svakako nikada nisam sedeo", kaže Strahinja.

Kada bi zatražio objašnjenje zbog čega ne sme da sedi tu, dobijao bi svaki put drugačije odgovore. Od toga da je mesto već rezervisano za osoblje privatne firme koja obezbeđuje ketering u vozu, ali da to nije naznačeno ili da tu sedi osoblje, ali njeni nadređeni još uvek nisu stavili nalepnicu "rezervisano" ili da je jednostavno u toku popis. Nakon toga bi stjuardesa na ta mesta stavila kartone sa sokom.

Kako ističe ovaj Novosađanin, većina ljudi ostane u čudu, ali ipak ustane i ode. No, poslednji put on to nije želeo.

"Kada nisam hteo da ustanem, jer je po njenoj priči već jasno da izmišlja razloge, stjuardesa je prvo policajce koji su bili u vozu, pokušala da nagovori da me izbace, a kada su joj oni saopštili da za tako nešto nemaju ovlašćenja niti vide razlog, prišla mi je i rekla da ću je zapamtiti ako me sledeći put zatekne u kafe vagonu", nastavlja sagovornik Danasa.

Kako dodaje, sve mu je ovo već pomalo smešno, pogotovo pretnja, ali sa druge strane, kada vidi da putnici ipak ustaju i odlaze, zatražio je objašnjenje od nadležnih iz "Srbija voza" u kojem ih je pitao - da li putnici mogu koristiti kafe vagon i ako ne, zašto to nije jasno naznačeno.

Izvor: MONDO/Marko Čavić

"Nemam ništa protiv toga da ne mogu u taj vagon, ali neka onda to jasno naznače. Ako je priča zapravo da osoblje tu želi da bude samo, onda to nije u redu, jer ja kartu svaki mesec platim 12.000 dinara. Ko zna koliko ljudi tako tokom dana bude dovedeno bez razloga u neprijatnu situaciju i oterano iz kafe vagona", izjavio je Strahinja.

Iz firme "Srbija voz" kažu za Danas da prilikom validiranja karata u vozu, od strane konduktera, putnici moraju sedeti na svojim mestima jer je u vozu obavezna rezervacija mesta. No nakon kontrole karata, ukoliko žele, putnici mogu koristiti kafe vagon u kome mesta nisu numerisana i nisu namenjena za ketering osoblje.

"Kada je reč o ponašanju osoblja firme koja pruža usluge keteringa u vozu, nadležne službe Srbija Voza će uputiti upozorenje - da se neprimerno ponašanje osoblja ubuduće neće tolerisati i da ćemo u suprotnom preduzeti odgovarajuće mere. Našoj kompaniji jako je bitna povratna informacija od naših korisnika, jer nam je interes obostrano zadovoljstvo kada je u pitanju prevozna usluga", rekli su iz "Srbija voza".

(Mondo/Danas)

Pročitajte i ovo:

Tagovi

Komentari 34

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Milanče

Ništa za čuditi ,zapošljeni na železnici NE žele da rade. Jer plata im ne zavisi od učinka na radnom mestu. Svako slovo je tačno ,neka žeđeznica provri navode vrlo lako.

Ivan Radu

Korisnik usluga je svetinja.

Korgan

Ne mora da pise nista,na osnovu zdrave logike treba da ti je jasno u kafe bar se sedi ako koristis njihovu uslugu to jest pijes pice u protivnom polje,kakvo je to ponasanje i sta je tu nejasno ne razumem

special image