
Predsednik Skupštine Vojvodine Bojan Kostreš upoznao je ambasadore Nemačke, Francuske, Italije, Austrije i Hrvatske sa protivljenjem Skupštine Vojvodine u vezi sa tenderom za davanje koncesija za izgradnju auto-puta Horgoš-Požega.
Kostreš je u pismu ambasadorima naveo da je Skupština Vojvodine prošle godine od republičke Skupštine zatražila da ne prihvati predlog Vlade Srbije za davanje koncesije za izgradnju, korišćenje i održavanje auto-puta od Horgoša do Beograda.
Prema njegovim navodima, Vojvodina je u periodu od 1970. do 1988.
godine putem kreditnog zaduženja finansirala izgradnju tog auto-puta u vrednosti od oko 115 miliona dolara i iz sopstvenih prihoda u potpunosti isplatila te zajmove.
"Na taj način izgradjeno je 88 kilometara puta Beograd-Lipovac i 100 kilometara jedne trake auto-puta Beograd-Feketić. To dokazuje da je navedena koncesija ponudjena za poluizgradjeni objekat i da je kao takva neprihvatljiva za Vojvodinu", upozorio je Kostreš, a prenosi njegov kabinet.
Predsednik Skupštine Vojvodine je podsetio da su se pokrajinski poslanici prosle godine izjasnili da je mnogo celishodnije gradnju nastaviti na način kako je i započeta, povoljnim kreditnim aranžmanima, koji su "uobičajeni način izgradnje takvih objekata na široj teritoriji Srbije".
Kostreš je u pismu izrazio očekivanje da će sa takvim stavom pokrajinske skupštine biti upoznate i inostrane kompanije koje nameravaju da se prijave na tender koji je raspisalo Ministarstvo za kapitalne investicije, kao i o neželjenim posledicama koje bi učešće u tako koncipiranom projektu moglo da proizvede.
(Beta)
Kostreš je u pismu ambasadorima naveo da je Skupština Vojvodine prošle godine od republičke Skupštine zatražila da ne prihvati predlog Vlade Srbije za davanje koncesije za izgradnju, korišćenje i održavanje auto-puta od Horgoša do Beograda.
Prema njegovim navodima, Vojvodina je u periodu od 1970. do 1988.
godine putem kreditnog zaduženja finansirala izgradnju tog auto-puta u vrednosti od oko 115 miliona dolara i iz sopstvenih prihoda u potpunosti isplatila te zajmove.
"Na taj način izgradjeno je 88 kilometara puta Beograd-Lipovac i 100 kilometara jedne trake auto-puta Beograd-Feketić. To dokazuje da je navedena koncesija ponudjena za poluizgradjeni objekat i da je kao takva neprihvatljiva za Vojvodinu", upozorio je Kostreš, a prenosi njegov kabinet.
Predsednik Skupštine Vojvodine je podsetio da su se pokrajinski poslanici prosle godine izjasnili da je mnogo celishodnije gradnju nastaviti na način kako je i započeta, povoljnim kreditnim aranžmanima, koji su "uobičajeni način izgradnje takvih objekata na široj teritoriji Srbije".
Kostreš je u pismu izrazio očekivanje da će sa takvim stavom pokrajinske skupštine biti upoznate i inostrane kompanije koje nameravaju da se prijave na tender koji je raspisalo Ministarstvo za kapitalne investicije, kao i o neželjenim posledicama koje bi učešće u tako koncipiranom projektu moglo da proizvede.
(Beta)
Pridruži se MONDO zajednici.