• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

TUŽILAŠTVO ISPITUJE INCIDENT SA AVIONOM KOJI JE KRENUO IZ BEOGRADA! Poleteo sa oštećenim krilom, pa prinudno sleteo

Autor Jana Desovski

Tužilaštvo ispituje incident na aerodromu Nikola Tesla kada je avion Embraer 195 na Er Srbijinom letu JU324, poleteo i napravio štetu na krilu aviona.

 Tužilaštvo ispituje incident na aerodromu Nikola Tesla Izvor: Profimedia

Više javno tužilaštvo u Beogradu u saradnji sa Upravom kriminalističke policije utvrđuje sve okolnosti u vezi sa prinudnim sletanjem aviona na letu JU324 iz Beograda do Diseldorf, saznaje "Blic".

Tužilaštvo je formiralo predmet i naložilo policiji da prikupi sve neophodne informacije i obaveštenja u vezi sa ovim događajem, da li je bilo eventualnih propusta i ko je za to odgovoran. 

Pilot tražio da odmah sleti

Podsetimo, pilot aviona koji je 18. februara poleteo za Diseldorf sa beogradskog aerodroma "Nikola Tesla" ubrzo je nakon poletanja tražio da odmah sleti, što je izazvalo blagi zastoj u aeordromskom saobraćaju. Er Srbija je saopštila da je let JU324 iz Beograda do Diseldorfa, koji je obavljala partnerska kompanija, vraćen u Beograd zbog tehničkih razloga.

U saopštenju Er Srbije je pisalo: Avion je bezbedno sleteo na beogradski aerodrom. Er Srbija žali zbog neprijatnosti i čini sve što je u njenoj moći da osigura da se let nastavi što je moguće pre. Bezbednost putnika nije bila ugrožena ni u jednom trenutku. Za više informacija, molimo putnike da pozovu Kontakt centar Er Srbije na 0800 111 528 iz Srbije, na +381 11 311 21 23 iz inostranstva, da posete naš veb-sajt airserbia.com ili naše stranice na društvenim mrežama. Bezbednost naših putnika i članova posade su najvažniji prioritet za Er Srbiju.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

00:39
AVIONI ĆE BITI MANJE BUČNI? Nakon žalbe građana na glasan zvuk vazduhoplova, formirana radna grupa koja traga za rešenjima
Izvor: Kurir televiizija
Izvor: Kurir televiizija

 (Blic/MONDO/J.D.)

Možda će vas zanimati

Komentari 16

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

питање

Да ли може неко од стручњака нама лаицима, а путницима, да објасни: како Команда дозвољава да пилот одлучи са које ће писте да полети, ако су му сугерисали ширу и дужи писту, а он није послушао, оглушио се или му они оставили могућност да он одлучи, има ли у том случају могућност да му се са писте блокира полетање, да се спречи са дате писте узлет, да се онемогући узлетање? Да ли је могуће да наши на аеродрому немају на пистама или поред неку врсту контролора, екипе за привремену блокаду у екстремним случајевима, безбедоносни штит итд.? Менаџмент мора да предвиди и овакве ситуације и оформи екипе за упад на писту и блокаду исте ако до оваквих ситуација дође, не може пилот из авиона да процени са сигурношћу да ли може да на таквој писти подигне дужи авион са толико терета …

jasta

I da nije pocelo da se provlaci kroz drustvne mreze, niko ne bi ni znao da se ovo desilo....

Nikola BEGAERO

Ljudi ajde nemojte da pricate gluposti kada nemate pojma sta se tacno desilo tastatura ratnici,kao radnik aerodroma vam pricam da kapetanova greska je minimalna u odnosu na gresku kontrole letenja koja ga je poslala na pistu dugu 1800m umesto 3800m.Pametnom dovoljnom.

special image