• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Preregistracija "crnogoraca" po paprenoj ceni

Vozila sa crnogorskim tablicama moći će da budu preregistrovana uz nadoknadu od 60 odsto od njihove kataloške vrednosti, ako Vlada Srbije usvoji najnoviji predlog ministra za ekonomske odnose sa inostranstvom Milana Parivodića, saznaje "Press".

Vozila sa crnogorskim tablicama moći će da budu preregistrovana uz nadoknadu od 60 odsto od njihove kataloške vrednosti, ako Vlada Srbije usvoji najnoviji predlog ministra za ekonomske odnose sa inostranstvom Milana Parivodića, saznaje "Press".

To praktično znači da bi vlasnik vozila čija je tržišna vrednost 5.000 evra za preregistraciju morao da plati čak 3.000 evra!

Buduća vlada moraće ozbiljno da radi na ovom pitanju. Do sada su u vladi mogli da se čuju razni predlozi - od onoga da treba dozvoliti slobodnu preregistraciju, pa do onoga da bi je trebalo platiti 300 evra po vozilu, sve do stava da preregistracioju nikako ne bi smelo dozvoliti.

Najglasniji zagovornik preregistracije bio je ministar za kapitalne investicije Velimir Ilić, a najžešći protivnik doskorašnji ministar finansija Mladjan Dinkić.

"Parivodić misli da preregistraciju ne bi trebalo platiti manje od 60 odsto od kataloške vrednosti vozila. Njemu se nikako ne svidja ideja da se slobodno ili za malo novca dozvoli preregistraciju vozila, jer bi u tom slučaju svi koji su kupili automobile legalno, poštujući Uredbu o uvozu polovnih automobila iz inostranstva, ispali budale", navodi izvor "Pressa" u Vladi Srbije.

Velimir Ilić ocenio je da je Parivodićev predlog nerealan, jer je taksa previsok. "Svi ti ljudi koji su kupili automobile u Crnoj Gori nisu baš u sjajnoj situaciji. Mislim da im treba omogućiti da povoljno preregistruju svoja vozila. Treba naći kompromis", rekao je Ilić.

Uredba o uvozu polovnih automobila propisuje da ona moraju da imaju motor u skladu sa evro3 standardima i da za njih moraju da budu plaćeni porez i carina. Takav propis Crna Gora nije imala, pa su mnogi iz Srbije pojurili u nekadašnju članicu državbne zajednice i jefitnije uvezli automobile.

Procenjuje se da u Srbiji ima 50.000 takvih vozila, a veliki broj nema evro3 motor, niti su za njih plaćeni porez i carina.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image