Ako ste do sada uredno mobilnim telefonom plaćali parking na ulicama Beograda, to ne znači da vam se ne može desiti da vam ne naplate kaznu jer ste, odjednom, "u neodgovarajućem formatu".
U velegradu nema opuštanja. Možete mesecima, ako ne i godinama, uredno da Parking servisu plaćate parkiranje na ulicama Beograda i da pritom nemate nikakvih problema, a onda da vas odjednom gradska služba "udari po džepu". Upravo to se ovih dana desilo dole potpisanom novinaru portala MONDO.
Vodeći dete kod lekara u Dom zdravlja kod Starog Merkatora, "mušterija" Parking servisa se parkirala u Ulici Palmira Toljatija. Kao i u sličnim prilikama poslata je SMS poruka na 9119 (kod parking zone Novog Beograda).
Poruka sa registracijom automobila bila je iste sadržine kao i sve druge kojima se mesecima unazad plaćao gradski parking – BG***-AK (kao što na tablici i piše). Ista, iz prostog razloga što je bila memorisana u mobilnom telefonu, baš iz razloga da se ne bi "ukucavala" ponovo svakom zgodom.
Na poruku je stigla povratna poruka servisa koja, ispostaviće se nažalost, nije istog trenutka pročitana (po navici kao i mnoge slične od Parking servisa pre nje).
Po obavljenom lekarskom pregledu "mušteriju" je na vetrobranu automobila zatekla "čestitka" od Parking servisa sa uplatnicom kazne za parkiranje, pardon, "dnevne doplatne karte", na iznos od 1.870 dinara.
Zatečena "mušterija" tek tada "otvara" SMS Parking servisa u kom stoji "Nepravilno uneta registarska oznaka... uneti bez razmaka, crtica...".
Sledi odlazak u službu za reklamacije Parking servisa gde je korisnik ljubazno obavešten da je poslao poruku "u pogrešnom formatu", da se "nikakve crtice ne koriste" (misli se na crticu ispred AK) i da može da napiše žalbu Komisiji Parking servisa.
Na stranu to što se nikakve crtice ne pominju ni u samom uputstvu na internet stranici Parking servisa gde stoji "u tekst poruke ukucajte oznaku i broj Vaše registarske tablice, bez razmaka i pošaljite na SMS broj zone u kojoj se nalazite", nije odgovoreno na jedno važnije pitanje.
A to pitanje glasi - kako je moguće da se sa istom porukom bez ikakvih problema plaćao parking u prethodnih osam meseci (a i godinama unazad sa drugim automobilom). Do tada je svaki put stizala poruka "parking je plaćen do....", pa zatim "ističe vam parkiranje....", ali ovoga puta je sistem Parking servisa je odlučio da ne prizna "pisanje" registracije po njenom "imenu i prezimenu" iz MUP-a, već u "svom formatu".
Kada je nekoliko dana "mušterija" platila parkiranje u istovremeno u dve zone (greškom u prvoj, pa odmah potom u "pravoj" trećoj zoni) Parking servis se nije bunio, ali sada...
U Parking servisu na to nisu imali odgovora.
Žalba je, čudi li vas to, odbijena.
Zato, čuvajte se, da ne bi Parking servis i na vaš račun inkasirao oko 45 sati parkiranja a da ste iskoristili jedan.
Georgi Mitev Šantek