Beograđani se žale da ne mogu da kupe plastične kartice na koje bi mogli da uplate kredit za vožnju javnim gradski prevozom. Iz Apeksa, koji za Grad Beograd vrši naplatu prevoza, za MONDO kažu da je problem samo trenutan.
Izvor: MONDO, Petar Stojanović
U kompaniji, koja je na tenderu dobila upravljanje sistemom operativne kontrole gradskom prevoza i naplate karata, obećavaju da će se stanje stabilizovati narednih dana.
"Potražnja je zaista velika a ovo je ipak prelazni period na novi tarifni sistem, koji će zaživeti u punom kapacitetu ovog meseca", rekli su u Apeksu.
Građani koji su, očigledno, ozbiljno shvatili novi tarifni sistem koji je startovao 1. februara, pohitali su u velikom broju početkom radne nedelje na trafike i druga prodajna mesta Bus Plus kartica. Na nekima ih je, međuitim, dočekalo neprijatno iznenađenje.
Neprijatno tim pre što je, uz novi tarifni sistem koji u delu donosi novu cenu ali i neke olakšice, u vozilima javnog pojačana kontrola validiranja kartica, tako da Beograđani sve manje žele da rizikuju da ih uhvate u švercovanju.
Vožnji na tuđ račun u tom trenutku se pretvara u paprenu vožnju na sopstveni jer kazna za vožnju bez karte je 6.000 dinara.