U kompaniji, koja je na tenderu dobila upravljanje sistemom operativne kontrole gradskom prevoza i naplate karata, obećavaju da će se stanje stabilizovati narednih dana.
"Potražnja je zaista velika a ovo je ipak prelazni period na novi tarifni sistem, koji će zaživeti u punom kapacitetu ovog meseca", rekli su u Apeksu.
Građani koji su, očigledno, ozbiljno shvatili novi tarifni sistem koji je startovao 1. februara, pohitali su u velikom broju početkom radne nedelje na trafike i druga prodajna mesta Bus Plus kartica. Na nekima ih je, međuitim, dočekalo neprijatno iznenađenje.
Neprijatno tim pre što je, uz novi tarifni sistem koji u delu donosi novu cenu ali i neke olakšice, u vozilima javnog pojačana kontrola validiranja kartica, tako da Beograđani sve manje žele da rizikuju da ih uhvate u švercovanju.
Vožnji na tuđ račun u tom trenutku se pretvara u paprenu vožnju na sopstveni jer kazna za vožnju bez karte je 6.000 dinara.