"Ne postoji nestašica BusPlus plastičnih kartica. U pitanju je trenutni zastoj u lancu snabdevanja karticama, usled višestrukog porasta potražnje. Sva prodajna mesta se snabdevaju na dnevnom nivou, ali se dešava da za jako kratak vremenski period rasprodaju trebovane kartice, usled velike potražnje za plastičnim karticama koja konstantno raste", rekli su nam u Apeksu.

U kompaniji, koja je na tenderu dobila upravljanje sistemom operativne kontrole gradskom prevoza i naplate karata, obećavaju da će se stanje stabilizovati narednih dana.

"Potražnja je zaista velika a ovo je ipak prelazni period na novi tarifni sistem, koji će zaživeti u punom kapacitetu ovog meseca", rekli su u Apeksu.

Građani koji su, očigledno, ozbiljno shvatili novi tarifni sistem koji je startovao 1. februara, pohitali su u velikom broju početkom radne nedelje na trafike i druga prodajna mesta Bus Plus kartica. Na nekima ih je, međuitim, dočekalo neprijatno iznenađenje.

Vožnji na tuđ račun u tom trenutku se pretvara u paprenu vožnju na sopstveni jer kazna za vožnju bez karte je 6.000 dinara.

Vožnji na tuđ račun u tom trenutku se pretvara u paprenu vožnju na sopstveni jer kazna za vožnju bez karte je 6.000 dinara.