U kompaniji, koja je na tenderu dobila upravljanje sistemom operativne kontrole gradskom prevoza i naplate karata, obećavaju da će se stanje stabilizovati narednih dana.
"Potražnja je zaista velika a ovo je ipak prelazni period na novi tarifni sistem, koji će zaživeti u punom kapacitetu ovog meseca", rekli su u Apeksu.
Građani koji su, očigledno, ozbiljno shvatili novi tarifni sistem koji je startovao 1. februara, pohitali su u velikom broju početkom radne nedelje na trafike i druga prodajna mesta Bus Plus kartica. Na nekima ih je, međuitim, dočekalo neprijatno iznenađenje.
Neprijatno tim pre što je, uz novi tarifni sistem koji u delu donosi novu cenu ali i neke olakšice, u vozilima javnog pojačana kontrola validiranja kartica, tako da Beograđani sve manje žele da rizikuju da ih uhvate u švercovanju.
Vožnji na tuđ račun u tom trenutku se pretvara u paprenu vožnju na sopstveni jer kazna za vožnju bez karte je 6.000 dinara.
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji
Pretučena Sloboda Mićalović: Poznata glumica se nalazi u Urgentnom centru