Premijer Srbije Aleksandar Vučić istakao je da je, pored toga, projekat Beograd na vodi doprineo i oživljavanju ideje o tunelu koji povezuje savski i dunavski amfiteatar i koji bi, prema planovima iz sedamdesetih godina prošlog veka, trebalo da ide od Kameničke do Francuske ulice.

"Tunel je bio započet sedamdesetih, ali tadašnja tehnologija nije omogućavala da bude završen, a danas to za nas ne bi predstavljalo veliki problem", rekao je Vučić na sednici Skupštine Srbije na kojoj je u ime Vlade obrazlagao predlog zakona o Beogradu na vodi.

Vučić je naveo da izgradnjom glavne autobuske stanice u bloku 42 u Novom Beogradu autobusi više neće gubiti po pola sata da uđu na stanicu i izađu iz nje, karte će pojeftiniti, a zagađenje će biti manje.

"Veliki je i broj stranaca koji hoće da kupe stanove i poslovni prostor i da ulože pare. Samo ne razumem kakva bi bila logika da nešto slično odbijemo", rekao je Vučić.

Premijer kaže da nije siguran da će Beograd na vodi biti zavrsen ni za 15 godina, ali je, kaže, uveren da će prestonica već za tri ili četiri godine imati mnogo lepše lice.

Početak izgradnje dve stambene kule planiran je na leto ove godine, dodao je, a paralelno će se raditi na projektima kule Beograd, tržnog centra i hotela, za koje se projekti očekuju u maju 2016. a izgradnja na leto te godine.

Vučić je rekao da u izradu projekta i rad na "Beogradu na vodi" treba uključiti što više srpskih kompanija i istaknutih arhitekata, urbanista, kao i da materijali za izgradnju treba uzimati iz Srbije, na primer čelik iz smederevske Železare.

"To će biti uslov koji će biti i u ugovoru i to će biti poštovano u dogovoru sa arapskim invesitorom", rekao je Vučić.

Premijer je rekao da će realizacijom Beograda na vodi dobiti država i narod, a novac se neće slivati u, kako je naveo, "tajkunske džepove".