BEOGRAĐANKA POBESNELA KADA JE VIDELA CENU, ODMAH PISALA ŽALBU: Sačekala sniženje, a onda se gorko razočarala 

Trikovi trgovaca često razočaraju kupce.

shutterstock/song_about_summer/facebook/screenshot

Koliko puta vam se desilo da želite da kupite neki proizvod, a kada bude na sniženju koje dugo čekate, doživite neprijatno iznenađenje?! 

Jedna Beograđanka požalila se tako na cenu jednog novčanika, a njenu primedbu koju je uputila trgovcima u radnji, objavili su i iz Udruženja potrošača Efektiva.

 "Zainteresovala sam se za jedan novčanik čija je maloprodajna cena pre sniženja iznosila 6.792 dinara. S obzirom da je sniženje ubrzo trebalo da počne, rešila sam da sačekam. Međutim na sniženju je vaš artikal dobio novu cenu od 8.490 dinara, da bi se stavio na popust od 30 posto, kako bi njegova snižena cena iznosila 5.943 dinara. Nakon razočarenja na Internet stranici, svratila sam do radnje da proverim i tamo je cena takođe bila podignuta na višu. Molim pojašnjenje, kako je ovo moguće", napisala je u obraćanju nezadovoljna žena.

facebook/screenshot/efektiva 

 Ovo je čest slučaj da se redovna cena poveća, na nju se obračuna popust i to se prikazuje kao akcija! Kad se se sve sabere, sniženja gotovo i da nema.

Pored ovog, postoje i drugi trikovi trgovaca, gde potrošači zateknu jednu cenu na rafu, a drugu na kasi. I dok trgovci kažu da je reč uglavnom o propustu radnika koji ne uskladi cene na rafu i kasi, potrošači sumnjaju da je reč o namernim propustima.

Zakon o zaštiti potrošača kaže da potrošač plaća cenu koju je zatekao na rafu, a trgovci se u tim situacijama pravdaju da nije postojala namera da se kupac dovede u zabludu. 

Kako vi reagujete u ovakvim situacijama? Da li obavite kupovinu ili ipak odustanete?

(Mondo)