Zbog pada sistema, službenici su putnicima pisali karte i za lokalni i za međunarodni saobraćaj, navodi podgorički dnevnik.

List dodaje da su, prema nezvaničnim informacijama, svi zaposleni iz Službe informatike pošli su na bolovanje jer ih je menadžment “zlostavljao”, što su iz ŽPCG demantovali.

Dan prenosi reagovanje Železničkog prevoza u kojem se navodi da je Menadžment nije zlostavljao nijednog zaposlenog u preduzeću.

Pretpostavljamo da je postojao razlog zbog kojeg ih je doktor uputio na bolovanje. Menadžment nije 'zlostavljao' nijednog zaposlenog u preduzeću, dok je na poslednjoj sednici odbora direktora rukovodilac Službe za informatiku i razvoj dobio odgovore od članova odbora direktora na sva postavljena pitanja”, kazali su iz tog državnog preduzeća Danu.

Iz ŽICG su potvrdili da su juče bili otežani uslovi za prodaju karata, ali da se ona obavljala te da će problem informacionog sistema biti rešen angažovanjem stručnog lica izvan preduzeća.