Zbog pada sistema, službenici su putnicima pisali karte i za lokalni i za međunarodni saobraćaj, navodi podgorički dnevnik.
List dodaje da su, prema nezvaničnim informacijama, svi zaposleni iz Službe informatike pošli su na bolovanje jer ih je menadžment “zlostavljao”, što su iz ŽPCG demantovali.
Dan prenosi reagovanje Železničkog prevoza u kojem se navodi da je Menadžment nije zlostavljao nijednog zaposlenog u preduzeću.
“Pretpostavljamo da je postojao razlog zbog kojeg ih je doktor uputio na bolovanje. Menadžment nije 'zlostavljao' nijednog zaposlenog u preduzeću, dok je na poslednjoj sednici odbora direktora rukovodilac Službe za informatiku i razvoj dobio odgovore od članova odbora direktora na sva postavljena pitanja”, kazali su iz tog državnog preduzeća Danu.
Iz ŽICG su potvrdili da su juče bili otežani uslovi za prodaju karata, ali da se ona obavljala te da će problem informacionog sistema biti rešen angažovanjem stručnog lica izvan preduzeća.
Navijač u dresu Barselone ušao na Marakanu: Delije sa kapuljačama mu odmah prišle, evo kako se sve završilo
Da li je vreme za alarme u Partizanu? Četiri uzastopna poraza u Evroligi, a najteže tek dolazi
Ovako je Partizan izgubio utakmicu u Parizu: Katastrofalna greška Marinkovića na 100 sekundi do kraja!
Mondo ukrštenica za 8. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Partizanovi igrači rade nešto što drugi ne vide, a ja vidim": Đurović kritikuje crno-bele, jedno mu smeta