Prema podacima kineskog Ministarstva saobraćaja (MOT), 1,8 hiljada milijardi juana moglo bi da bude potrošeno na drumske i vodne puteve, a oko 90 milijardi juana na civilno vazduhoplovstvo, prenosi Raša tudej.
Kina će nastojati da 98 odsto ruralnih područja pokrije transportnom mrežom za snabdevanje.
Prema podacima MOT-a, kineske investicije u fiksna sredstva u sektoru saobraćaja procenjuju se na preko 3,2 hiljade milijardi juana u 2019. godini.
Prva kineska brza pruga puštena je u saobraćaj 2007, nakon čega je ta država za četiri godine razvila najveću svetsku brzu železničku mrežu. Do kraja 2018. godine, Kina je imala 29.000 kilometara brzih pruga, ili oko dve trećine ukupne svetske brze mreže.
Uprava železnice sada razmatra proširivanje novih linija do nekih udaljenih regiona u zemlji.
Kevin Panter spreman za Željkove zamke! Intervju: Tek kad odeš shvatiš šta si ostavio
Monako - Crvena zvezda uživo: Petrušev dominira, crveno-beli sve bliži iznenađenju!
Obrt u slučaju Zvezdine mete Motlija: FIBA zabranila raskid ugovora, poznato i zašto
"Real Madrid i Partizan su dva najveća razočaranja za sada": Litvanski novinar oštro o crno-belima u Evroligi
Željko Obradović prekinuo trening Partizana: Odmah objasnio o čemu se radi