Mihajlović - Do Bara novom prugom 2021
MONDO/Mladen Stojović 

Ona je za Radio Televiziju Crne Gore rekla da je Srbija prošle godine rekonstruisala 77 kilometara barske pruge, i to prvi put posle 30 godina.

"Ostalo je još dosta posla, ali ne postoji nijedan razlog da se Barska pruga u potpunosti ne rekonstruiše u relativno kratkom vremenskom periodu. Građani koji su ranijih godina navikli da idu barskom prugom, mogu da očekuju da će za dve godine zaista moći kao nekada da putuju, pre svega novim vozovima”, kazala je Mihajlović, a prenosi Mondo.me.

Što se tiče najava i zainteresovanosti Srbije za kupovinu Luke Bar, treba, prema njenim rečima, sačekati i videti “šta Crna Gora namerava” i “pored činjenice da je to pitanje za Srbiju veoma važno”, i što ta država “ima poseban plan za razvoj kopnenih luka”.

Železnice: Stanica Topčider je sad (stvarno) OK

Ono za šta se Srbija, kako je naglasila, već opredelila je gradnja autoputa do granice sa Crnom Gorom.

Ove godine će, kako prenosi RTCG, pustiti u saobraćaj 103 kilometra od Obrenovca do Preljine, a naredne počinju radovi dalje do Požege. Za nastavak autoputa do Boljara radi se na projektno-tehničkoj dokumentaciji.

"Ostaje deo Požega - Boljare, za koji očekujemo početak radova 2021. godine. Sigurno će se nekoliko godina raditi, jer je to najteža deonica na ovom koridoru”, istakla je Mihajlović.

Za Srbiju je, kako je ponovila, ovaj put važan zbog "izlaska na more".

"Budimo iskreni, u Crnoj Gori živi 30 odsto Srba. Prosto smo povezani, bez obzira što smo posebne države. Postoji i ljudska veza, ali i biznis veza koja je važna za ovaj koridor", smatra Mihajlović.