"Sada se vidi da je ovaj autoput pravljen bukvalno od blata. Mi smo pre godinu dana podigli krivičnu prijavu protiv svih odgovornih za izgradnju ove deonice, koju ćemo sada da proširimo i na odgovorne u laboratorijama koji su davali saglasnost da je materijal koji je ugradjivan u autoput odgovorajućeg kvaliteta. Prijava će biti proširena i na deo nadozora na ovoj deonici", rekla je Mihajlović u emisiji "Insajder debata".
Ministarka je kazala da je ta deonica dužine 12,5 kilometara koja "ide iz njive u njivu" ukupno plaćena 100 miliona dolara, da je ugovor o izgradnji imao 15 aneksa, a da je deonica iste dužine u Grdeličkoj klisuri, najtežem gradilištu u ovom delu Evrope, koštala 20 miliona dolara manje.
"Ova deonica je primer kako više nikad ne sme da se radi i svi oni koji su u tome učestvovali treba da odu da vide šta su radili. Mi činimo sve da do kraja godine završimo ovaj posao, da pustimo saobraćaj i na ovoj deonici i da imamo kompletan autoput od Obrenovca do Preljine u dužini više od 100 kilometra", rekla je Mihajlović.
Deonicu od Uba do Lajkovca gradile su kompanije Planum i Putevi Užice u vreme bivšeg ministra infrastrukture Milutina Mrkonjića, a raspala se pre nego što je puštena u saobraćaj zbog korišćenja neadekvatnih materijala, saopštilo je ranije Ministarstvo građvinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Sanacija te saobraćajnice treba da bude završena do kraja novembra, a radi je konzorcijum kineske Šandong haj-spid grupe (Shandong Hi-Speed Group) i azerbejdžanske firme Azvirt.
"Partizan ima tim za fajnal-for Evrolige": Braun za MONDO o Željkovom izazovu i najvećoj želji u karijeri
Trojica igrača Partizana ne treniraju: Željko Obradović otkrio detalje pred Makabi!
Od ovog datuma biće -20, pašće pola metra snega: Prognoza Marka Čubrila za 2025, otkrio i kakvo leto nas čeka
Poznat identitet više ubijenih osoba u masakru na Cetinju: Aco Martinović (45) kod sebe imao više od 80 metaka
"Ubio je našu decu potpuno svesno i hladnokrvno": Ispovest majke ubijenog Predraga u Arilju