Na ovoj deonici zbog propusta izvođača ponovo se gradi 2,5 kilometara auto-puta, ali na 13 lokacija na kojima treba da se izvode radove, radnika i radova gotovo da nije bilo.
Glavni izvođač na ovoj deonici je kineska kompanija Šangdong, podizvođač je Energoprojekt, nadzor vrše Koridori Srbije, a projektantski nadzor Institut CIP.
"Danas se radi na svim gradilištima, radi se na istočnom i južnom kraju Koridora 10, ali nema radova na deonici Ub - Lajkovac i to je neprihvatljivo! Oblišli smo 13 lokacija i zatekli jedan bager i jedan kamion. Zbog nemara prethodnih izvođača sada ponovo moramo da gradimo ovaj deo auto-puta, a danas vidimo da na gradilištu nema nikog", istakla je Mihajlovićeva.
Potpredsednica Vlade je dodala da će hitno kontaktirati s ambasadorkom Republike Kine kako bi joj pomogla da kineska kompanija Šangdong ubrza radove na ovoj deonici.
"U pitanju je novac građana Srbije koji trošimo za gradnju ovog auto-puta i mora da se radi 24 sata. Ako danas može da se radi u Grdelici, onda može i mora i ovde", rekla je ona, navodi se u saopštenju iz njenog kabineta.
Mihajlovićeva je istakla da tokom januara i jakih mrazeva nije bilo moguće raditi, ali da danas nema nijednog razloga da se radovi ne izvode.
Deonica Ub-Lajkovac duga je ukupno 12,5 km.
Zbog velikih propusta izvođača ponovo mora da se izgradi 2,5 kilometara, a vrednost radova na sanaciji ovog dela je 1,2 milijarde dinara.
Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture podnelo je krivične prijave protiv svih odgovornih lica na ovoj deonici.
Partizan izgubio u Istanbulu, crno-beli na 2-5: Fenerbahče ostavio crno-bele bez šansi
Teodosić promašio pobedu u Pioniru: Zvezda imala "+14" pa ispustila šampiona Evrope
Završena akcija spašavanja u Novom Sadu - 14 poginulih, troje povređenih, obratio se i Vučić
"Da se rekonstruisala nadstrešnica, ovo se ne bi desilo": Vesić najavio da će utvrditi ko je stavljao pečate i potpise
Crvena zvezda i Partizan izvan plej-of zone: Ovako izgleda tabela Evrolige posle sedam kola