Lidl konkurencija Eurospin dolazi u Hrvatsku

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

LIDL DOBIJA KONKURENCIJU: Italijani kreću južnije na Balkan

Izvor mondo.rs Izvor Bankar.me
Izvor mondo.rs Izvor Bankar.me

Najveći italijanski lanac prodavnica sa povoljnijim cenama, planira da otvrori stotinu diskonta samo u Hrvatskoj, a na meti je Balkan.

Izvor: Screenhot/Youtube/ Eurospin Italia

Diskonter Eurospin planira da tokom ove godine započne velike operacije otvaranjem prvih 20 marketa u Hrvatskoj, portal Retail Serbia.

Najveći italijanski diskonter tokom ove godine započinje velike međunarodne operacije otvaranjem prvih marketa u Hrvatskoj, dok su dugoročni planovi da diskonter postane najveći konkurent nemačkom Lidlu, otvaranjem ukupno 100 marketa u zemlji.

Možda će vas zanimati

Kompanija je ispitivala je mogućnost ulaska i na tržište Srbije ali, navodno, takva odluka još nije doneta, dok se zna da u narednih nekoliko meseci planira da otvori i prve markete na Malti.

Eurospin S.p.A. je osnovan 1993. godine kroz grupu partnera sa dugogodišnjim iskustvom u maloprodaji i trenutno posluje u Italiji i Sloveniji u kojima posjeduje više od 1.100 objekata.

Kuća je poznata po prodaji isključivo sopstvenih robnih marki po niskim cenama, sistem koji je u Srbiji u najvećoj meri primenio baš Lidl.

Eurospin vodi Romano Mion, a uprava za Hrvatsku na čelu sa Masimilijanom Pocijem imaće sedište u Rijeci. Glavni projektant za Hrvatsku je frima Rimac, vlasnika Ivana Rimca (oca čuvenog proizvođača automobila, Mate Rimca), koja je gradila i poslovne objekte Špara i Kauflanda.

Maloprodajna mreža se razvija kroz pet kompanija u Italiji i jednu u Sloveniji, gde ima više od pedeset diskonta.

Kompanija zapošljava više od 15.000 radnika a pored maloprodajne mreže poseduje i deset distributivnih centara u Italiji i jedan u Sloveniji.

Eurospin
Izvor: Youtube/ Eurospin Italia

U asoritmanu Eurospin diskont marketa se nalazi oko 2.000 prehrambenih i neprehrambenih artikala, među kojima su i stvari za domaćinstvo.

Najavljujući dolazak na hrvatsko tržište, reklamiraju se i računicomu prema kojoj će četveročlana porodica godišnje uštedeti više od 4.000€ kupujući kod njih umesto u supermarketima koji kombinuju svoje i tuđe marke.

Da li će, ili koliko će brzo, posle Hrvatske Eurospar stiči i u SRbijiu, videćemo. Nadamo se samo da je Lidl dobro otrvorio a ne samo otškrinuo vrata jače konkurencije na srpskom tržišu, i da pojavu prvog italijanskog diskonta nećemo čekati 12 godina nakon što se pojavio kod "suseda", kao što je bio slučaj sa nemačkim diskonterom.  

PROČITAJTE I OVO

Inicijalizacija u toku...

Komentari 6

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Tripl

Где би италијани него у ријеку :)

Žastin

Eurospin u Sloveniji ima i srpske proizvode u ponudi, konkretno gotovu supu i soseve Mladost.

Mika Rascepojla

@Žastin Tačno.

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

loader