Potrosaci i kvalitet usluga u prodavnicama u Srbiji

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

Srpski prodavci ocenjeni baš loše, šta vi kažete? (ANKETA)

Izvor mondo.rs Izvor Tanjug
Izvor mondo.rs Izvor Tanjug

Usluga koju u trgovinama dobijaju potrošači u Srbiji je na gotovo duplo nižem nivou nego na Zapadu, pokazuje najnovije istraživanje kompanije Intelidžens (Intelligence).

Izvor: Getty Images/i Stock/RL Productions/Digital Vision

Kvalitet usluge u prodavnicama robe široke potrošnje, koji je praćen metodom misteri šoper (mystery shopper -tajni kupac), bio je uoči Nove 2020. godine na nivou 52 odsto, dok je evropski standard 81 procenat, prema saopštenju kompanije o rezultatima istraživanja.

Oko 30 odsto svih prodavaca, kako se ističe, uopšte ne poznaje karakteristike proizvoda koje prodaju i teško se snalaze da pronađu informacije o njima.

Anketa

Da li ste zadovoljni uslugom u prodavnicama?

  • Ne, naravno, generalno su neljubazni

    38.16% (203)

  • Ne, prodavci obično nemaju pojma šta prodaju

    29.89% (159)

  • Svejedno mi je, znam šta kupujem

    15.41% (82)

  • Onako, isto je kao i drugde

    9.59% (51)

  • Da, OK je

    6.95% (37)

Da li ste zadovoljni uslugom u prodavnicama?

Rezultati

"ŠOKANTNO": ZADOVOLJAN RADNIK BOLJE RADI?!

Istraživanje je pokazalo da su zadovoljstvo zaposlenog i zadovoljstvo potrošača u korelaciji, i da će nivo usluge, kao i promet, porasti ako su zaposlenih zadovoljniji, zaključuje se u istraživanju.

Dve trećine njih ne zanimaju potrebe kupaca, već vode računa o nekim drugim poslovima koje obavljaju. Iako trgovci na oko dve trećine elektronskih poruka odgovore na vreme, polovina njih odgovori veoma šturo sa često uopštenim, generičkim, porukama koje prebacuju posao na nekog drugog.

"S obzirom na to da većinu prodavnica u ovom sektoru čine strane kompanije, očekivanja da će svoje znanje uložiti u podizanje standarda usluge do sada se nisu ispunila u potpunosti", navodi se u istraživanju.

Ipak, napominje se da je u devet praćenih trgovinskih lanaca zabeležen rast povećanja kvaliteta usluge - sa 47 odsto u trećem kvartalu prošle godine na 52 procenta u poslednjem tromesečju.

Za bolje ocene kvaliteta usluga u trgovinama najzaslužniji je nešto veći nivo zadovoljstva samih zaposlenih, konstatuje Intelidžens, koji je sproveo i merenje zadovoljstva (sreće) samih prodavaca na radnom mestu.

PROČITAJTE I OVO

Inicijalizacija u toku...

Komentari 36

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Mile lala

Људи, нико неће уместо вас продаваца побољшати Ваше услове рада. ШТРАЈК, браву на врата, мотку за штрајкбрехера. То је лек. А може и ово садашње стање "не могу ме толико мало платити, колико ја могу мсло и лоше рсдити". Треће, и нај важније, свак се МОРА усавршавати да би напредовао. Учи, па напредуј, отвори приватни бизнис, иди на бувљак, у крајњој линији - тражи бољи посао. Само престани да КУКАШ и тражиш да ти други реши проблем. А ако већ ништа не можеш да промениш на себи и у својој глсви, онда ми те је жао.

Vladimir

I ja bi bio veoma neljubazan da radim za 20000 mesecno a zakonski minimalac 30

Ssss

Kažem da su prodavci plaćeni premalo da bi svoj posao radili kako treba

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

loader