Jedno punjenje 5 dana po gradu Novi ELEKTRICNI TWINGO

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

Jedno punjenje, 5 dana po gradu? Novi ELEKTRIČNI TWINGO

Izvor mondo.rs
Izvor mondo.rs

Samo dve nedelje nakon najave modela "twingo ZE", Reno je i zvanično predstavio svojeg novog električnog gradskog mališu – sedmog po redu.

Konkurencija u mlaim gradskim automobilima, u posebnoj kategoriji "na struju" sada je postala malo gušća jer je francuski proizvođač stao u red prošle godine "doteranih" pandana Škodinog "citigoe iV", Folksvagenovog "e-up" i Seatovog "mii electric", piše portal Motor1.

Da ne govorimo o Kipranima, koji takođe žele da užu u svet automobila na baterije.

Novi "twingo" je zadržao zadnji pogonkao i njegova petrolejska braća ali umesto jednolitrenog benzinca ili onog sa 900ccm turbo kompresorom, njega pogoni elektrika.

Možda će vas zanimati

Renoov parnjak ovogodišnjem Smartovom "EQ forfour", "twingo Z.E." nudi 81 konjsku snagu i 160Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje do gradskih 50 km/h za četiri sekunde, od 135 km/h koje "može da razvije".

To svakako neće biti dovoljno da se pokažete na Nirburgringu ali "ZE" nije ni tako osmišljen, već je reč o gradskom električnom automobilu pristupačne cene.

A sada ona najvažnija stvar za kupce, koji ionako nisu očekivali da se "lepe za sedišta" – autonomija i ekonomija. Zahvaljujući 22kWh litijum-jonskom bateriji težine 165kg, automobil će preći 250 kilometara u gradu između dva punjenja, bar prema WLTP City cycle testu).

Ako se malo izveze van bulevara (puni WLTP cycle – 57% gradska vožnja, 25% vangradska, 18% autoput), ovaj autić će preći 180 kilometara.

Poređenja radi, Smart "EQ forfour" sa mnogo manjom baaterijom od 17,6kWh ima domet 140 to 153 kilometara, i to prema manje realističnom testu - NEDC cycle.

Ali kada se baterija "iscedi", da e skroz napuni na kućnom 2.3 kW punjaču trebaće da se prođše "agonija" duga 13 sati i po sati. Ukoliko ste uložili u 3,7kW punjač (Wallbox), vreme pada na 8 sati… i tako dalje.

Na komercijalnim/javnim mestima za punjenje sa 11kW ili 22kW punjačima Reno garantuje punjenj od 0% do 80% za 2 sata i 10minuta, odnosno 63 minuta.

Ovo je inače Renou sedmo elektrino vozilo, serija započeta "twizy" kvadriciklom, nastavljeno sa "zoe" (sada ima u drugu generaciju), pa "kangoo Z.E.", "master Z.E." vanom, "samsung SM3 Z.E" sedanom prodavanim u Južnoj Koreji i "K-ZE" krosoverom dostupnim u Kini.

Evropljane sledeće godine očekuje i električna "dačija", koja će se predstaviti sledeće nedelje na sajmu u Ženevi.

PROČITAJTE I OVO

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

loader