Mek Donalds je na svojoj reklami u Brazilu razdvojio dva luka na svom logotipu i takvu reklamu postavio na Facebook stranicu.
Koka-kola svoju prilagođenu reklamu sa odgovarajućom porukom prikazuje na njujorškom Tajms skveru, piše UsaToday.
Dva automobilska kompanija brenda u istom vlasništvu, Audi i Folksvagen, napravile su nove logotipe koje su podelile na društvenim mrežama.
Audi je objavio kratki video na kojem su razmaknuta njegova četiri kruga, dok je VW objavio sličan video sa odvojenim V i W.
"Kod kuće je" i poznai lik sa nalepnice na bananama.
Naravno, logotipi ovih kompanija na samim proizvodima ostaju isti kao ranije, a izmijenjeni su samo zbog potrebe da se ukaže na važnost poštovanja socijalne distance.
Rusi odlaze iz Srbije: Došlo ih 200.000, osnovali biznise, a sada na firme stavljaju katance
Čeka nas najhladnija zima u poslednjih 10 godina: Detaljna prognoza, evo da li će za Novu godinu padati sneg
Ko uloži prigovor savesti služiće civilnu vojsku: Biće u kasarni pet meseci, a "zadužiće" četke i džogere
Gasi se ABA liga? Oglasio se Nebojša Čović: Srbija to može da napravi!
Mondo ukrštenica za 28. septembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!