Da bi se smanjila mogućnost kontakta i dodatno zaštitilo zdravlјe građana EPS moli sve kupce da zaklјučno sa 1. aprilom očitaju stanje na svom mernom uređaju i da istaknu stanje brojila i datum očitavanja na vidnom mestu na ulazu u svoje objekte.

Pored toga, mogu u narednim danima da jave stanje brojila pozivom na broj telefona koji je odštampan na računu, ili putem emaila slanjem podataka (ime i prezime, adresa, ED broj i stanje na brojilu, datum očitavanja) na mail adrese prema lokaciji brojila.

Adrese za distributivna područja su:

područje Beograda je info.centar@epsdistribucija.rs,

za područje Vojvodine prijavastanja.ev@eps.rs,

za područje Kralјeva prijavastanja.kv@eps.rs,

za područje Kragujevca prijava.stanja.kg@eps.rs

i za područje Niša stanja.jugoistok@eps.rs.

EPS kao društveno odgovorna kompanija moli kupce da iskoriste ovu mogućnosti i jave očitano stanje brojila čime će se dodatno osigurati tačnost i ispravnost računa.

Apelujemo na sve građane da budu odgovorni i striktno poštuju mere države donete zarad sprečavanja širenja korona virusa.

Sve aktivnosti EPS usmerene su tako da su i u ovim vanrednim okolnostima obezbeđeni stabilna proizvodnja i nesmetano snabdevanje električnom energijom za privredu i građane Srbije, saopštio je Sektor za odnose s javnošću JP EPS.