• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

POSLOVANJE U DOBA KORONE: Upravljanje ljudima i komunikacija presudni

Izvor mondo.rs Izvor Tanjug

Međusobna saradnja, informisanje i timski rad, kako bi se nesmetano obavljali poslovi i pomagalo klijentima preduslov su poslovanja u vanrednim uslovima, rečeno je danas na onlajn konferenciji "Upravljanje ljudskim resursima tokom pandemije korona virusa".

Na konferenciji, koju je organizovala Francusko-srpska privredna komora, istaknuto je da je važno i da se rad u novonastaloj situaciji organizuje tako da zdravlje zaposlenih i klijenata ne bude ugroženo.

Direktor za ljudske resurse u kompaniji Kredi agrikol (Crédit Agricole Srbija), Svetozar Stijačić, rekao je da se ta kompanija dobro snašla u krizi izazvanoj pojavom korona virusa i da su najpre zaposlene podelili u tri grupe.

Možda će vas zanimati

Jedan deo zaposlenih, kaže, radi od kuće, a druga i treća grupa na smenu u filijalama i menjaju se nedeljnom nivou. Posebna pažnja, kako navodi, usmerena je na mere zaštite, pa za zaposlene nabavljene maske, dezinfekciona sredstva i sve drugo što je potrebno.

Uneli smo mnogo izmena u našoj organizaciji i procedurama, rekao je Stijačić i dodao da u filijalama radi dva ili tri radnika jer su potrebe klijenata okrenute sada više ka servisima za podizanje novca, konvertovanje valuta...

Promenjeno je i radno vreme filijala, a plate zaposlenima neće biti smanjivane bez obzira koliko sati se radi, naglasio je on.

Službenik za metodologiju posredovanja u zapošljavanju u Nacionalnoj službi za zapošljavanje, Jasmina Šantić, istakla je da je u ovom momentu važno da sve kompanije, nevladine organizacije, firme, javne službe budu što više povezane i da dele informacije međusobno.

Istakla je da je važno da se nađu novi modeli saradnje i podstiče timski rad.

U NSZ smo u kontaktu sa korisnicima, što telefonski, tako i mejlom, objavljujemo važne informacije preko sajta kako bi svi bili informisani, rekla je ona.

Ono što se, bez obzira na situaciju sprovodi, jeste podrška, savetovanje i informisanje korisnika o stanju na tržištu rada i programima i novitetima što se legislative tiče, dodala je Šantić.

Jelena Nikolić, partner u Advokatskoj kancelariji Janković, Popović & Mitić, rekla je da u preduzete mnoge mere, a među njima i rad od kuće.

Rad od kuće treba dobro organizovati, a kada bi se radili iz kancelarije morale bi da se nose masle i budu preduzete druge zaštitne mere kako bi zaposleni bili što manje izloženi, objasnila je ona.

Ako se ne može garantovati sigurno radno okruženje, onda je važno omogućiti rad od kuće kako se ne bi ugrožavalo zdravlje zaposlenih, rekla je Nikolić.

Druga mogućnost je i korišćenje starih godišnjih odmora, kao i odsustva, navela je Nikolić.

PROČITAJTE I OVO

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image