On je za agenciju RINA rekao da je šezdeset radnika svakodnevno na terenu, kao i da je pred njima najteži zadatak, probijanje tunela Munjino brdo.
"Oni rade na pripremi ulaznog okna za probijanje tunela, koji će biti dugačak 2750 metara i predstavlja jednu od najzahtevnijih tačaka prilikom izgradnje ove deonice (autoputa)", naveo je Dolović.
Probijanje tunela Munjino brdo bi, prema procenama, trebalo da traje oko dve godine.
RINA navodi da skoro trećinu trase čine tri tunela, 35 mostova, 11 nadvožnjaka i tri petlje.
Deonica Preljina-Požega će povezati Moravički i Zlatiborski okrug i, prema ocenama, veoma je važna za brži razvoj ovog dela Srbije i regionalno povezivanje.
Izvođač radova na deonici od Preljine do Požege je kineska kompanija CCCC, a vrednost cele investicije iznosi 450 miliona evra.
Dolović je dodao da se od početka vanrednog stanja poštuju i prate sve epidemiološke mere, da se radnicima svakodnevno meri temperatura te da je neophodno nošenje zaštitne opreme.
"Zdravstveno stanje radnika redovno se proverava i svi se za sada osećaju dobro, nemaju nikakve simptome", kazao je Dolović.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu