Ibarskom magistralom, kaže, saobraća dosta teških vozila, umesto da, radi bezbednije vožnje, idu autoputem.

Drobnjak ističe da, uprkos saobraćaju na autoputu Miloš Veliki, na Ibarskoj magistrali ima vozila, te da ova deonica nije u velikoj meri rasterećena, a da je bila i da će ostati opasna.

"Ima dosta kamiona koji izbegavaju da plaćaju putarinu. Imamo ideju da vidimo da na tim magistralnim putevima, gde ima dosta teških vozila, da počnemo da naplaćujemo putarinu, kako bi, radi bezbednosti, te teške kamione naterali da koriste autoput", rekao je Drobnjak za RTS.

Direktor Puteva rekao je da su putari radili i tokom vanrednog stanja, i naveo da su putari radili i za vreme epidemije na deonicama ka severu, jugu, zapadu i istoku Srbije.

Navodi da se trenutno rade deonice Brza Palanka-Kladovo, Vlasotince-Svode, obilaznica oko Beograda, kao i put od Ovčar Banje ka Užicu.

Ističe da je završena deonica od Batrovaca do Kuzmina, i da to sada izgleda "kao pista u Monci" (čuvena trkačka staza za automobile u Italiji).

Najzahtevnije deonice, gde ima dosta problema, jesu Preljina-Požega i obilaznica oko Beograda.

Prema njegovim rečima, druga cev tunela "Straževica" biće probijena za 15 dana.

"Imamo četiri velika mosta na tom delu i to treba da bude završeno do kraja iduće godine. Najveći problem u Srbiji je obilaznica oko Beograda, jer je tu veliki saobraćaj", ističe Drobnjak.

Što se tiče deonice od Kule do Vrbasa, Drobnjak navodi da su izvođači krenuli da rade i da će završiti do novembra, a projekat se finansira novcem Svetske banke.

Najavljuje da će veoma zahtevna deonica od Ovčar Banje do Užica biti završena do 1. septembra, a tokom turističke sezone radovi mogu biti privremeno prekidani, kako se ne bi stvarale gužve, kaže Drobnjak.