Taj projekat je kao jedan od načina za pomoć i promovisanje srpske ekonomije.

Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež je za Radio-televiziju Srbije (RTS) rekao da to nije jednostavna kampanja koja se bavi promocijom domaćih proizvoda, već, kako kaže, potpuno nova filozofija.

Čadež je za RTS rekao da je stvoren kolektivni žig koji se zove "čuvarkuća".

Taj žig će pokazati ne samo da je neki proizvod proizveden u Srbiji, već će govoriti i na koji način je proizveden, kakvog je kvaliteta i koliko je uloženo domaćeg znanja, sirovina i rada.

"Kada kupac vidi žig u radnjama, on zna da je u taj proizvod uloženo više od 80 odsto rada i vrednosti odavde iz Srbije", rekao je Čadež.

On je napomenuo da je to nova filozofija za kupce, jer znaju da su u neki proizvod uključeni domaći dobavljači, a na taj način se stvara novac za renoviranje škola.

"Zašto bismo nešto uvozili ako imamo isti kvalitet ovde? To je ‚čuvarkuća‘ i na taj način čuvamo kuću", poručio je Čadež.