Taj projekat je kao jedan od načina za pomoć i promovisanje srpske ekonomije.
Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež je za Radio-televiziju Srbije (RTS) rekao da to nije jednostavna kampanja koja se bavi promocijom domaćih proizvoda, već, kako kaže, potpuno nova filozofija.
Čadež je za RTS rekao da je stvoren kolektivni žig koji se zove "čuvarkuća".
Taj žig će pokazati ne samo da je neki proizvod proizveden u Srbiji, već će govoriti i na koji način je proizveden, kakvog je kvaliteta i koliko je uloženo domaćeg znanja, sirovina i rada.
"Kada kupac vidi žig u radnjama, on zna da je u taj proizvod uloženo više od 80 odsto rada i vrednosti odavde iz Srbije", rekao je Čadež.
On je napomenuo da je to nova filozofija za kupce, jer znaju da su u neki proizvod uključeni domaći dobavljači, a na taj način se stvara novac za renoviranje škola.
"Zašto bismo nešto uvozili ako imamo isti kvalitet ovde? To je ‚čuvarkuća‘ i na taj način čuvamo kuću", poručio je Čadež.
Jovanović spasao Partizan: Odbranio penal, "zaključao" gol i sačuvao tri boda za kraj godine!
Prvo oglašavanje Čede Jovanovića o razvodu: "Nešto se čoveku desi što ne može da sanja, ja sam to doživeo "
Ovo je trudna verenica ubijenog Nikole iz Kaluđerice: Napadači pucali kroz prozor, čula se vriska i škripa guma
Lalatović skočio na Dudića, novinari sprečili tuču! Pogledajte haos posle utakmice u Novom Sadu
Mondo ukrštenica za 22. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!