Izgradnja fabrike, prvo zaustavljena političkim razlozima zbog turskog vojnog angažovanja u sukobima s Kurdima u Iraku i Siriji, sada je i definitivno otkazana zbog pada potražnje za novim automobilima tokom pandemije korona virusa.
Nemački mediji preneli su saopštenje kompanije, a sama kompanija nije odgovorila na zahtev agencije AP da da detaljniji odgovor.
Folksvagen, najveća nemačka kompanija planirala je da otvori fabriku u Manisi na zapadnoj obali Turske u vrednosti 1,3 milijarde evra.
U njoj je trebalo da se proizvode vozila marke "folksvagen pasat" i "škoda superb", kao i "škoda sedan".
Srbija, kao i više drugih zemalja regiona, borile su se da dovedu ovog velikog investitora. Nudile suvse razne pogodnosti, besplatne uređene lokacije, čak novčana subvencija, ali je presudilo što je turska već automobilska sila sa brojnim fabrika iz ove branše, ali i to što ekonomski sve prosperitetnija zemlja od 82 miliona stanovnika ima i svoje veliko unutrašnje tržište.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Janis nacrtao, četiri heroja donela pobedu: Kad je srce kao planina, a Deda na terenu - Barsa nema šanse!
Partizanov poziv za plej-of Evrolige! Željku se isplatilo čekanje, dobio je igrača za velika dela
Drama sezone u ABA ligi, Zvezda i Partizan pali sa vrha: Lider se u Železniku vratio iz mrtvih i pobedio!
"Kakva trica Dejana Davidovca": Hrvatski komentator u transu zbog Zvezdinog koša za pobedu protiv Barse
Ovaj menjač plaši i iskusne vozače, mnogi ne znaju koliko je moćan: DSG je hirurški precizan, smanjuje potrošnju goriva