Telekom Srbija grupa imala je rekordan broj korisnika servisa od 10,4 miliona prošle godine, što je šest odsto rast u odnosu na 2018, a ostvaren je i istorijski rezultat po pitanju prihoda od 133, 7 milijardi dinara, koji su bili uvećani za sedam odsto, izjavio je danas generalni direktor Telekoma Srbija Predrag Ćulibrk.
"Sve što smo radili i po pitanju akvizicija i tehnoloških projekata se vidi. Naša operativna dobit je skočila za 25 procenata odnosno za 9,6 milijardi i iznosila je 48,4 milijarde dinara na nivou Telekom Srbija grupe", rekao je Ćulibrk na konferenciji za medije.
"Ponosni smo da je broj tv korisnika porastao za skoro 50 odsto i da je na kraju 2019. godine bilo 1,15 miliona korisnika", dodao je Ćulibrk.
Kaže da je porastao i broj internet fiksnih korisnika za 21 odsto i da je iznosio 1,25 miliona na nivou Telekom grupe.
Ističe da je Telekom imao i više od 90.000 rast broja korisnika satelitske televizije, kao i preko fiksne infrastrukture u segmentu tv usluga, kao i rast korisnika interneta.
"Smatramo i ubeđeni smo da nam to daje podstrek za dalje i da svi potezi daju rezultat i po pitanju performansi kompanije. Važno je da smo tehnološki superiorna kompanija, što je zalog za buducbnnost", naglasio je Ćulibrk.
Kaže da Telekom ima 12.000 zaposlenih i da i zbog akcionara Telekma treba izneti pravu sliku o Telekomu.
Vladimir Lučić, koordinator za internet i multimediju Telekom Srbija Grupe, u odgovoru na prozivke pojedinih opozicionih političara rekao je da je Telekom uspeo da negativan trend, sa kojim se suočavao u prošlosti, preokrene u pozitivan.
Kompanija Telekom Srbija trenutno vredi više od dve milijarde evra, a prema projekcijama poslovanja, 2023. godine vredeće četiri milijarde evra, izjavio je Lučić.
"Po svim projekcijama 2023. godine Telekom će vredeti minimalno četiri milijarde evra, pre svega po finansijskim projekcijama i po nivou duga. Mislim da će vredeti i više, jer ćemo poslovati u više zemalja nego sada, jer nam je u planu širenje poslovanja u Evropskoj uniji, SAD i Kanadi", rekao je Lučić upitan o vrednosti kompanije.
Na osnovu toga, dodao je na konfenenciji za štampu, postignuti su rekordni rezultati po pitanju prihoda u prošloj godini.
"Imamo izuzetan tržišni rast televizijskih i internet korisnika. U odnosu na našu konkurenciju Junajted grupu imali smo manji udeo za 30 odsto, a ove godine smo prvi na tržištu. Cilj je da Telekom, u zemljama u kojima posluje, bude broj j jedan u svim klasičnim telekom uslugama - televizija, mobilni, i fiksni telefon. Na dobrom smo putu da to realizujemo u Srbiji, Crnoj Gori i BiH", kazao je Lučić.
Telekom Srbija ističe da je jedina kompanija u kojoj država ima akcije a da posluje u EU. "Imamo mobilnog operatera u Austriji, gde ćemo uskoro postati i internet provajder. Cilj nam je da proširimo naše poslovanje na Nemačku, Švajcarsku, a kasnije i na SAD i Kanadu", naglasio je on.
Po iskustvima u Austriji, prema njegovim rečima, gde već ima 60.000 mobilnih korisnika, vidi se da su korisnici ne samo naša dijaspora, već i austrijski državljani.
Sve to, kako dodaje, doprineće izuzetnom rastu prihoda, profitabilnosti i vrednosti Telekoma.
Prihodi u Srbiji, BiH, Crnoj Gori i dijaspori prihodi Telekoma rastu svake godine, a ako se trend nastavi 2023.bi operativni profit bio preko 700 miliona evra, kazao je on.
Ukazao je da će broj televizijskih korisnika preći dva miliona, što je daleko više od prvobitne ambicije.
Najavio je da Telekom želi da investira u digitalne servise, i da će, kao internet lider, biti okosnica razvoja u Srbiji.
"Telekom se nalazi na pravom putu pravljenja izuzetno jakog regionalnog lidera", podvukao je Lučić.
Kazao je da su akvizicije bile dobar poslovni potez, i da svi analitičari, koji to žele, na jednom istom kvartalu u 2018.godini, kada je kupljena Junajted grupa za 2,6 milijardi eva, a Telekom kupio Koperniku i Radijus Vektor, mogu da povuku svoje zaključke.
"Ako jedan kablovski operater vredi više milijardi evra zašto 500. 000 televizijskih korisnika koje je Telekom akvizirao ne vrede ništa kako to neki tvrde", upitao je on.
Ukazao je da u svim zemljama u kojima posluje Telekom Srbija jedini konkurent je Junited grupa, te ako je njihova strategija pravljenje sopstvenih kanala u cilju zadržavanja korisnika, zašto bi se to osporavalo Telekomu.
Preneo je da je Telekom uspeo da napravi preko 50 kanala, i da je zbog toga prirodan rast nezaustavljiv, koji iznosi 15. 000 novih korisnika televizijskih usluga mesečno.
"Naše tržišno učešće raste, a to je rezultat pravilnog investiranja. Očigledno je da se, kako mi rastemo, intenzivira i pritisak na našu kompaniju. Potpuno je jasno da jedna interesna grupa želi da zaustavi Telekom u svom razvoju. Ali u tome neće uspeti. Stvorićemo od Telekom Srbije regionalnog lidera na koji će biti ponosni naši akcionari i radnici", zaključio je Lučić.
(MONDO/Tanjug)
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Sa Bolombojem je druga priča! Vojnik Zvezde se vratio, a jedan važan detalj može da "pogura" tim do plej-ofa
Jovanović spasao Partizan: Odbranio penal, "zaključao" gol i sačuvao tri boda za kraj godine!
Prvo oglašavanje Čede Jovanovića o razvodu: "Nešto se čoveku desi što ne može da sanja, ja sam to doživeo "
Ovo je trudna verenica ubijenog Nikole iz Kaluđerice: Napadači pucali kroz prozor, čula se vriska i škripa guma
Lalatović skočio na Dudića, novinari sprečili tuču! Pogledajte haos posle utakmice u Novom Sadu