• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija potvrdila posvećenost tržištu: Uložila 36 MILIONA DINARA u projekte za zajednicu!

Autor Aleksandar Nastevski

Coca-Cola HBC Srbija objavila je sedmi po redu Izveštaj o održivom poslovanju za 2019. godinu.

 Koka kola izveštaJ odgovorno poslovanje 2019 Izvor: Coca Cola Promo

Za ovu kompaniju prethodna godina bila je godina sjajnih poslovnih odluka i odličnih rezultata u domenu ulaganja u zajednicu, angažovanja zaposlenih, zaštite životne sredine i dostignuća na tržištu. 

Samo u 2019. godini, u projekte koji podstiču razvoj zajednice Coca-Cola HBC Srbija je uložila preko 36 miliona dinara imajući u vidu značaj zaštite životne sredine, što je jedan od postulata poslovanja, i u 2019. godini kompanija je nastavila da radi na različitim inicijativama kojima je umanjen uticaj na životnu sredinu.

Možda će vas zanimati

Tako je potrošnja vode po litru proizvedenog pića smanjena za 53,8 odsto, dok je ukupna potrošnja energije po litru proizvedenog pića do 2019. godine smanjena za 52 procenta.

Istovremeno, Coca-Cola HBC Srbija nastoji da smanji i uticaj svoje ambalaže na životnu sredinu i to povećanjem sadržaja recikliranog materijala u ambalaži i razvijanjem pakovanja manje težine. Upravo zahvaljujući toj posvećenosti, samo u 2019. godini, ostvarena je ušteda od 295 tona PET materijala.

Na taj način, kompanija želi da ostvari cilj da do 2025. godine 35 odsto PET ambalaže sadrži reciklirani material, kao i da prikupi 75 odsto primarne ambalaže svojih proizvoda.

Poslovni poduhvat koji je obeležio 2019. godinu svakako je i akvizicija kompanije Bambi od strane kompanije Coca-Cola HBC AG zahvaljujući kojoj je širok portfolio, dodatno osnažen nekim od najomiljenijih konditorskih brendova. Poslovanje Bambija ima dugu tradiciju uspeha. Posvećen potrošačima, inovativnosti, raznovrsnom portfoliju brendova, Bambi je više od 50 godina sinonim kvaliteta i uspeha.

Akvizicija koja je finalizovana prošle godine za Bambi je označila nove razvojne mogućnosti i proširenje, a za Coca-Cola HBC priliku da se stvore dodatne vrednosti za kompaniju, kupce i akcionare.

U želji da bude prvi izbor potrošača u svakoj prilici, 24 sata, sedam dana u nedelji, Coca-Cola HBC kontinuirano obogaćuje ponudu proizvoda, prateći želje i potrebe potrošača i partnera. Takođe, u Srbiji ima više od 37.000 kupaca, koji je na osnovu zadovoljstva u saradnji, već devetu godinu za redom svrstavaju u Ligu šampiona, a istovremeno, kompanija je ponovo ocenjena kao najbolji dobavljač.

Coca-Cola HBC Srbija je već godinama unazad prepoznata kao najpoželjniji poslodavac koji zaposlenima nudi podsticajno radno okruženje, ravnopravan pristup i podjednaku šansu za profesionalni razvoj

Tome u prilog svedoči i indeks privrženosti zaposlenih koji iznosi 90 odsto.

"Nova realnost i sve ozbiljniji izazovi pokazali su da je održivo poslovanje važnije nego ikada pre. Svake godine predano radimo na ispunjenju naše misije održivosti o čemu govore i sjajni rezultati i ciljevi koje postižemo. Međutim, dokazali smo da umemo da se nosimo i sa ogromnim izazovima, krizom i teškoćama koje su pogodile čitav svet, u isto vreme ne zaboravljajući ono što je najvažnije, a to je dobrobit naših zaposlenih, ali i zajednice i ljudi", navodi generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija Svetoslav Atanasov i dodaje:

"Nesebična pomoć koju smo pružili onima na prvoj liniji borbe protiv korona virusa: medicinskim radnicima, vojsci, policiji, volonterima, Crvenom krstu, kao i podrška koju trenutno pružamo ugostiteljskom sektoru kroz promovisanje pozitivnog stave kroz kampanju ,'Otvoreni kao nikada pre',, još jednom je potvrdila da smo stabilan partner i oslonac društva kako u dobrim, tako i u ne tako lakim vremenima, već više od pola veka". 

Kao i svi ostali, i sedmi po redu Izveštaj o održivom poslovanju, je pripremljen prema međunarodno priznatom GRI standardu i ispunjava visoke zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku. Dow Jones World and Europe Sustainability indeks prepoznali su Coca- Cola HBC Grupu kao jednu od tri vodeće kompanije u sektoru napitaka, kako u Evropi tako i globalno.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i OVO

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image