• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NAJVEĆA ZABLUDA KADA KUPUJETE POLOVNU ROBU: Ako ispunjavate uslove, i za ovo postoji OBAVEZNA GARANCIJA

Autor Tamara Sekulović

Zakon o zaštiti potrošača definiše da sva roba koja se nalazi u prodaji mora da ima garanciju dve godine, to se odnosi i na polovnu robu čiji minimalni garantni rok može da bude i godinu dana.

 Izvor: Printscreen/Kurir TV

Često nismo svesni slova Zakona, pa se dešava da ne ostvarimo svoje pravo na reklamaciju u garantnom roku. O Zakonom utvrđenoj garanciji pri kupovini polovne robe od registrovanih prodavaca u Pulsu Srbije govoriće Nikica Jovanović, pravna savetnica u NOPS-u, Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije.

"Vrlo često smo u zabludi da polovna roba nema garanciju. Na svu garderobu postoji garancija od 2 godina najčešće, minimum godinu dana, naravno uz račun kupljene robe. Tako ova prava odnose se i na polovne automobile, gde vidimo da se veoma često krše pravila", navela je Jovanović u emisiji "Puls Srbije".

Možda će vas zanimati

Garanciju na svu robu možemo imati ukoliko imamo fiskalni račun.

"Takođe može biti izvod iz banke, ili slip. Ukoliko se priča o polovnim automobila, najčešće se dešava da ljudi dođu na auto-plac i tamo se dogovore sa prodavcem da sklope ugovor sa fizičkim licem. Moram da kažem samo da se Zakon o zaštiti potrošaša odnosi samo onda kada robu kupujete od pravnog lica", rekla je Jovanović.

(Mondo)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i ovo

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽA