Veliki broj kupaca usmerio se na kupovinu samo onoga što im je neophodno, izjavio je Dragomir Kostić član UO Srpske asocijacije menadžera (SAM). Razlog su okolnosti izazvane pandemijom virusa korona.
On je naveo da je primer drastičnog pada kupovine čokoladica koja se tek sada vraća, dok raste kupovina vitamina i minerala. Prema njegovim rečima, zbog okolnosti u kojima živimo u doba pandemije, oko 73 odsto potrošača kaže da oseća neki oblik depresije i brigu za svakodnevni život, pri čemu se smanjuje čak i broj odlazaka u prodavnicu, što je nekada bio način socijalizacije.
Ocenio je da je kovid promenio i odnos prema zajedništvu. "Nekada smo bili svi za globalizaciju, a onda se desio kovid, kada se svako zajedništvo i zajedništvo Evropske unije, raspalo. Nadjačalo ga je lokalno, lično", istakao je Kostić.
Govoreći o tome kako će se raditi ubuduće, ukazao je da će uslovi, pa u skladu sa njima i ponašanje, biti drugačiji, prenosi Tanjug.
Naveo je, takođe da će turizam verovatno morati da obezbedi ponudu za manje gostiju, uz više bezbednosti dok će ugostitelji morati da se preusmere na uslugu na otvorenom.
(MONDO)
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Jovanović spasao Partizan: Odbranio penal, "zaključao" gol i sačuvao tri boda za kraj godine!
Lalatović skočio na Dudića, novinari sprečili tuču! Pogledajte haos posle utakmice u Novom Sadu
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti
Mondo ukrštenica za 22. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!