• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

CENE POLOVNJAKA VRTOGLAVO RASTU! Stari modeli i 30 odsto skuplji, postoji samo jedan izuzetak koji bi trebalo UGRABITI!

Loše vesti za vozače.

1608201567cacak-prodaja-automobil-u-doba-pandemije-fotorina4 Izvor: Rina

Polovni automobili u Srbiji ovoga proleća poskupeće najmanje 30 odsto, kažu stručnjaci. Razloga je više, carina je promenila tarife, sada se moraju uvoziti isključivo vozila koja zadovoljavju ekološke standarde. Prosečan Nemac, kažu stručnjaci, sada vaga da zadrži stari provereni automobil ili da kupi star dve do tri godine, jer su redovi za čekanje za pojedine nove modele i do šest meseci.

Nema više prevare s papirima, naročito za automobile ispod 2010. godine. Svi će, bez obzira na stanje, biti procenjeni po katalogu Auto-moto saveza i to će poskupeti bar za 20 odsto, jer su, na primer, za automobile 2006. donošeni overeni računi na 500 do 600 evra, što je dvostruko manje.

Možda će vas zanimati

"Svi smo čekali da početkom korone padnu cene automobila, međutim od prošle godine do danas, vozila permanentno poskuplju, a sad imamo još jedan dokaz za to, a to je da isporuka novih automobila usporena", kaže inženjer Jovan Radić, ekspert za uvoz vozila sa tržišta Evropske unije.

Rešenje postoji, onaj ko želi da kupi dobar, očuvan i servisiran automobil treba da ode do ovlašćenog uvoznika i kupi automobil iz sistema staro za novo. Time plaća nešto višu cenu, ali neće imati glavobolju zbog izduvnih gasova i garancije.

"Ja mislim da je najbolje da se kupi automobil koji je kupljen ovde u domaćoj prodaji kao nov auto, jer u tom slučaju dobijate njegovu celu istoriju, dobijate servisnu knjižicu znate gde je održavan i kako je održavan i to je mnogo bolja varijanta za kupovinu polovnjaka nego uvoz onih automobila iz inostranstva čiju istoriju ne znamo", ističe inženjer Dušan Cincar, automobilski analitičar.

Još jedna interesantna stvar, kažu eksperti. Uvoze se veoma luksuzni polovnjaci koji prelaze 50.000 evra. Na primer, njih je u poslednje vreme čak 30 odsto u ukupnom uvozu, jer se svi boje da će se do njih ovoga leta teško dolaziti. Dažbine su sada manje za njih, a stari do pet godina sa evro 5 normom, mogu se lako naći po povoljnim cenama.

Pročitajte i novu kaznu za bahate vozače koja je mnoge šokirala!

(Mondo/RTS)

Pročitajte i ovo

Inicijalizacija u toku...

Komentari 23

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Nik

Povoljni polovnjak preko 50k eur :-D ma šta kažeš...

Maks

Ne razumem u čemu je problem. Mi smo EKONOMSKI TIGAR. Može sve da poskupi i 300%, Srbi imaju primanja i standard. Evo Nemci, Švajcarci uče srpski i jure poslove na NSZ.

Vojkan

Postali smo evropski otpad za automobile i dodje mi da prodam moj auto pa kad mi zatreba za neki dalji put odem u Autorentdoo i iznajmim vozilo.Cudimo se sto je vazduh zagadjen a dizelas do dizelasa stari dvadeset i vise godina.

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU