POKVARILA SE KLIMA KOJU SU KUPILI U WIN WINU: 2 godine se dopisuju, 10 puta dolazio serviser, 7 puta je skidali I NIŠTA | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

POKVARILA SE KLIMA KOJU SU KUPILI U WIN WINU: 2 godine se dopisuju, 10 puta dolazio serviser, 7 puta je skidali I NIŠTA

Autor Aleksandra Vasić
Autor Aleksandra Vasić

Pojedini kupci klima uređaja kompanije WinWin tvrde da više od godinu i po dana ne mogu da dobiju odobrenje reklamacije za uređaj koji je pokvaren.

Izvor: MONDO/Dragana Todorović

Marko M. i Snežana M. iz Novog Sada nedavno su objavil na društvenoj mreži Fejbuk da više od godinu dana pokušavaju da reklamiraju klima uređaj koji su kupili u kompaniji WinWin i dobiju zamenu. Kako kažu, uređaj im se pokvario prošle godine, nakon samo mesec dana od kupovine. 

"Pokušali smo da se dogovorimo sa predstavnicima firme da dobijemo novi klima uređaj, ali nismo uspeli. Sve što su nam ponudili jeste da poprave ovaj postojeći. Ipak, iako su dolazili u više navrata, ni to nisu uspeli.  Procedura jako dugo traje i razmišljamo da odustanemo od svega i jednostavno kupimo novi klima uređaj u drugoj firmi", piše u objavi na društvenoj mreži Fejsbuk. 

Možda će vas zanimati

Osim ove tvrdnje, nedavno se u medijima pojavila priča u kojoj Sonja Cvetković iz Kraljeva tvrdi da takođe dve godine vodi prepiske sa ovom kompanijom zbog reklamacije klima uređaja koji se pokvario. Kaže da je sa njima razmenila 175 mejlova i dodatnih 30 prepiski.

Tvrdi da je deset puta kod nje dolazio serviser, da je sedam puta skidana klima, ali da je dobijala informaciju da nema drugog uređaja na stanju, iako je proverom utvrdila da to nije istina. 

"Dobila sam informaciju da mogu da mi vrate novac za klimu, ali da ja moram da platim uslugu demontaže, na šta nisam htela da pristanem. Ali, kada su saznali da ćemo raditi ovu priču, dobila sam obaveštenje da će njihova servis služba doći i da će mi demontirati klimu i čekam službu da je odnesu. Dve godine tolikog maltretiranja za jedan uređaj, jer da mi nije trebao ne bi ga kupila“, tvrdila je Sonja Cvetković za N1.

Redakcija MONDO se povodom ovih tvrdnji obratila kompaniji "WinWin" kako bi dobila odgovore na pitanja o ovim slučajevima, ali do objave ovog teksta nismo dobili odgovor. 

KUPAC IMA PRAVO NA TUŽBU

Iz Nacionalne organizacije potrošača kažu za MONDO da je rok za reklamaciju 30 dana i ako se on ne ispuni, svaki kupac ima pravo da podnese tužbu protiv trgovca.

"Trgovac treba da dostavi odgovor u roku od osam dana, na osnovu izveštaja ovlašćenog servisa, da li je reklamacija opravdana i da je izvrši u roku od mesec dana. Gotovo je nemoguće da ceo proces traje dve godine, jer reklamacija može ili da bude usvojena ili da rok istekne", kažu za MONDO iz Nacionalne organizacije potrošača.

KADA JE KUPAC "KRIV"? 

S druge strane, imali smo slučajeve u praksi kada reklamacija nije izvršena, i to krivicom kupaca, kažu iz ove organizacije. 

"Firma je dužna da najpre utvrdi da li je zaista došlo do kvara i zbog čega, kako bi mogla da utvrdi osnovanost reklamacije, a ne da odmah dostavi novu klimu. Ipak, dešavalo se da kupci nisu pustili u stan radnike firme koji su se najavili, zbog čega firma nije mogla da konstatuje šta se desillo sa klima uređajem. Neki kupci odmah kažu da ne žele servisera niti popravku, već da odmah dobiju novi uređaj, a to je nemoguće. Zato uvek treba biti oprezan kod ovakvih situacija i utvrditi šta se zaista desilo", kažu iz ove ogranizacije. 

TRGOVCIMA KAZNE DO DVA MILIONA

Budući da neki od oštećenih kupaca tvrde da im je firma tražila da sami plate usluge demontaže, iz Nacionalne organizacije potrošača kažu da je po zakonu to uvek dužnost trgovca. 

"Bez obzira da li je u pitanju zamena uređaja, popravka ili povraćaj novca, radnici firme moraju da dođu na lice mesta da obave demontažu. Po zakonu je trgovac dužan da izvrši i plati ove usluge. Ako se zaista desilo da je trgovac to naplatio ili da odobrena reklamacija nije ispoštovana, kupac može da podnese zahtev tržišnoj inspekciji i da podnese zahtev prekršajnom sudu, a tgovcima prete kazne i do dva miliona", kažu iz ove organizacije. 

PODNESITE TUŽBU, NE PLAĆA SE TAKSA

Uvek se savetuje kupacima da, ako su sve uradili regularno ali ipak imaju problem, podnesu tužbu protiv firme koja ih je oštetila. 

"Trgovac je u prvih šest meseci od kupovine najviše zaštićen i tada uglavnom ima pravo i na zamenu i povraćaj novca i popravku. Nakon tog roka, uglavnom ide opcija zamene, pa tek onda popravka uz saglasnost kupca. Ako se to ne ispoštuje i kupac podnese tužbu, taksa u takvim slučajevima ne postoji i posle gubitka tužbe trgovac zakonski plaća sve troškove. Nema razloga da kupac  ne dobije tužbu ako je zaista u pravu, a tužbe protiv nekih firmi postale su učestale", kažu napi sagovornici. 

Možda će vas zanimati

Inicijalizacija u toku...

Komentari 10

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Joja

Nova fora im je da na internetu oglase po povoljnoj ceni nesto sto nemaju na lageru, pa ako se neko prevari kupi online i plati karticom, treba im nekoliko meseci da vrate lovu. Sta u medjuvremenu rade sa otetim novcem pitaj boga!

Весна

Ја купила код њих усисивач, после пет месеци сав се истопио и извитоперио на месту где је мотор. Заменили ми и добила други који се после месец дана почео топити на истом месту. Нису признали нову рекламацију с образложењем да смо сами криви за квар јер га нисмо чистили . . .

Mladjan

Toliko bezobrazluka u tom win win-u u Nisu neljubazni neprijatni negativni .Pojedini radnici se ponasaju kao da im je to svojina njihovo od kuce

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU