Presecanjem vrpce od strane člana Upravnog odbora „STIHL“ Norberta Pika i direktorke za Srbiju i Crnu Goru Dijane Peškir, uz prisustvo predstavnika Nemačko-srpske privredne komore, predstavnika Ambasade Savezne Republike Nemačke, te mnogobrojnih poslovnih partnera iz lokalne distributivne mreže sa tržišta Srbije i Crne Gore.
Proizvodi brenda STIHL već 96 godina olakšavaju rad ljudima širom sveta, dok su od toga više od 70 godina i sinonim kvaliteta u industriji na našem domaćem tržištu. Sve je to rezultiralo da kompanija započne i direktno prisustvo od 2013. godine na tržištu Srbije otvaranjem zvaničnog predstavništva u Beogradu, a od 2017. godine i na tržištu Crne Gore kroz kooperaciju sa specijalizovanom mrežom prodavaca u toj zemlji.
„U projekat izgradnje novog poslovnog objekta od skoro 2.000 kvadratnih metara na dve etaže, STIHL je uložio 5,9 miliona evra, kroz investiciju od 3,1 milion evra u poslovni objekat, te 2,8 miliona evra u obezbeđivanje lokacije. Naš novi poslovni objekat građen je po najvišim svetskim standardima, poštuje sve domaće i međunarodne propise, kao i sve standarde iz oblasti „zelene“ gradnje, optimizujući prirodne izvore i unapređujući kvalitet života, uz redukciju svih štetnih efekata po okolinu.“, izjavila je ovom prilikom direktorka STIHL za tržišta Srbije i Crne Gore Dijana Peškir.
U sklopu novog poslovnog objekta nalazi se i savremeni izložbeni prostor u kome će partneri i posetioci moći da se upoznaju sa uređajima brenda, ali i dobiju sve potrebne savete od stručno osposobljene tehničke službe.
„Naše proizvode kupcima u Srbiji i Crnoj Gori plasiramo u saradnji sa domaćim preduzetnicima na više od 150 ovlašćenih prodajno-servisnih lokacija. Ovim dajemo podršku jačanju srpskih i crnogorskih preduzetnika ali i razvijanju domaćeg poslovnog okruženja. Od osnivanja kompanije 1926. godine, „STIHL“ je oblikovao globalno tržište brojnim inovacijama u oblasti benzinskih, električnih i baterijskih uređaja. Trenutno imamo preko 2600 prijavljenih patenata koji naše uređaje čine neprikosnovenim na tržištu. Vrlo smo zadovoljni našim poslovanjem u Srbiji i Crnoj Gori, a ova investicija to i dokazuje. Od dolaska na srpsko i crnogorsko tržište kompanija „STIHL“ se trudi da konstantno unapređuje i proširuje svoje poslovanje i da našim korisnicima u regionu pravovremeno predstavimo sve savremene trendove i najnovije proizvode i da im olakšamo rad sa prirodom i u prirodi.“ zaključila je Peškir.
„Kada je naša prodajna kompanija 2013. godine započela rad sa 10 zaposlenih i na 127 prodajnih mesta, bili smo veoma uvereni u potencijal rasta marke STIHL u Srbiji. U Srbiji smo od početka planirali dugoročnu strategiju. Naše poverenje bilo je opravdano. Za samo 8 godina, prodaja je uvećana za više od pet puta, tako da udeo naših motornih testera na tržištu sada iznosi 55%, a udeo naših trimera na tržištu iznosi više od 20%. Naša prodajna mreža se sastoji od 261 prodajnih mesta. Prodajno i servisno STIHL osoblje odlično je obučeno u pogledu sadašnjih zahteva tržišta. S pravom možemo da govorimo o pravoj „priči o uspehu“. Da bismo održali korak sa rastom poslovanja koji predviđamo za STIHL Srbija, sredinom 2021. godine otpočeli smo sa izgradnjom poslovnog objekta korisne površine od 10.000 m2 i danas puštamo u rad zgradu vrednu 7 miliona evra“, izjavio je Norbert Pick, član upravnog odbora kompanije STIHL.
Novi objekat predstavlja prekretnicu u mladoj istoriji STIHL Srbija čime su stvoreni prostorni preduslovi za dalju ekspanziju. Nova zgrada nije samo izraz posvećenosti srpskom tržištu, ona je i izraz poverenja u budući razvoj poslovanja. STIHL je snažna, finansijski nezavisna porodična kompanija sa fokusom na dugoročnom poslovanju. U prethodnoj poslovnoj godini STIHL je premašio obim prodaje od 5 milijardi evra. Kompanija zapošljava 20.600 saradnika širom sveta i ima 10 proizvodnih lokacija.
O kompaniji STIHL
Kompanija STIHL od svog osnivanja koristi revolucionarnu tehnologiju i inovativne ideje. U istoriji od 96 godina poslovanja, vrhunska tehnologija i kvalitet su postali sinonim za brend STIHL. Naši proizvodi pomažu ljudima u radu sa prirodom i u prirodi - to je dovelo brend na prvo mesto proizvođača motornih testera u svetu. Prodajnu mrežu STIHL grupe čini 42 organka, 120 uvoznika i više od 55 000 ovlašćenih prodajnih i servisnih mesta u preko 160 zemalja.
Sa Bolombojem je druga priča! Vojnik Zvezde se vratio, a jedan važan detalj može da "pogura" tim do plej-ofa
Jovanović spasao Partizan: Odbranio penal, "zaključao" gol i sačuvao tri boda za kraj godine!
Partizan je u problemu, a postoji samo jedno rešenje: Prvi ispit je pao, vreme je za popravni!
Ovo je trudna verenica ubijenog Nikole iz Kaluđerice: Napadači pucali kroz prozor, čula se vriska i škripa guma
Lalatović skočio na Dudića, novinari sprečili tuču! Pogledajte haos posle utakmice u Novom Sadu