• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NEVEROVATNI PODACI! OVI AUTOMOBILI SU PREŠLI VELIKU KILOMETRAŽU A KVAROVI MINIMALNI: Da li su ovi "polovnjaci" najbolji?

Autor Ivana Roslavcev Vlajković

Sprovedeno je istraživanje koji je polovni automobil najbolji nakon pređenih 100.000 kilometra.

 kola na parkingu Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Veći broj ljudi nije u mogućnosti da kupi novi automobil pa je vozačima veoma bitno da znaju koji "polovnjak" je najbolji. Magazin Auto Bild sproveo je istraživanje kola koja su prešla 100.000 kilometara

Kako se navodi magazin je sproveo maratonske testove, a kad automobil pređe pomenutu kilometražu stručnjaci iz Dekre ga rastavljaju i traže i najmanju grešku. Na ovaj način napravili su listu od deset automobila i naveli koje su probleme imali nakon što su prešli 100.000 kilometra. 

10. mesto: VW Golf Sportsvan 1.4 TSI Highline

Ovaj automobil je bez problema prešao preko 100.000 kilometra, pa je test produžen na 150.000 - skoro da nema problema osim nekih sitnica (npr. kuka prikolice).

9. mesto: Toyota Prius IV

Tehnologija odlična, unutrašnjost kao nova, samo blaga rđa u karoserijskim šupljinama.

8. mesto: Mercedes A 220 d

Nakon završetka testa izdržljivosti nema ozbiljnih nedostataka.

7. mesto: Mazda CX-5 Skyactiv-D 184 AWD

Samo manji nedostaci, korozija ispod zaptivke prtljažnika.

6. mesto: Suzuki Swift Sport

Prva (bezopasna) rđa se pojavila na bočnim stubovima tokom demontaže - inače bez nedostataka.

5. mesto: Audi A4 Avant

Unutrašnjost, završna obrada, tehnologija - Audi skoro da nema slabosti.

4. mesto: Seat Ateca 1.4 Eco TSI Style

Testeri su se žalili da bi sedišta mogla biti udobnija na dugim putovanjima - inače bez grešaka. Još se čeka demontaža Dekre (test izdržljivosti je produžen).

3. mesto: Audi A6 Avant 40 TDI S tronic

Parking senzor dovodi do čestih poruka o greškama, nema drugih slabosti.

2. mesto: BMW Z4

Bez ikakvih problema, bez neplaniranih poseta radionici, skoro bez habanja posle 100.000 kilometra. Rastavljanje takođe ne pokazuje nedostatke i samo malo habanje

1. mesto: Audi A3 Sportback g-tron

Pogon na prirodni gas: nijedan automobil nije pouzdaniji od ovog Audija, 100.000 kilometra bez kvarova i oštećenja, čak ni nakon demontaže A3 ne pokazuje slabosti.

Kako možemo da znamo koja je stvarna kilometraža koju je određeni auto prešao?

Nemanja Lazarević za TV Prva objasnio je koji sve mehanizmi postoje i u kojim slučajevima su više, a u kojim manje merodavni. Lazarević savetuje vozačima da prvo vide koje je automobil godište, pa da na osnovu toga zaključe koliko je "prešao". Matematika je prilično jednostavna - na zapadu je godišnji prosek 30-40.000 kilometra, pa izračunajte sami! "Dobar automobil sa pravom, manjom kilometražom podjednako košta i na zapadu i kod nas, a pri tom kada ga uvozite imate dodatne troškove poreza, uvoza, špedicije i svega", objašnjava Lazarević i dodaje da je po njegovom mišljenju pri kupovini mlađih automobila najbolja solucija auto koji je kupljen nov u Srbiji od prvog vlasnika koji ga je redovno održavao u ovlašćenom servisu.

(MONDO)

Pročitajte i ovo:

Komentari 46

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Hari Poter

Drugar je 2018 kupio Golf 4 iz Holandije sa 200.000k. Sa njom je prešao 100.000 do sad. Auto je '02. Kada je menjao amortizere izgleda da su bili fabrički? Prva ugradnja?! Jer realno taj auto se vozio po auto putevima gde nema rupa i krpljenja. Ja kupim Toyotu iz Slovenijo. Vozim je već 4god. Trap nije ni mrdnuo. Tako da pomišljamo da su i kod mene fabrički. Mada mi je to nerealno skroz. Auto mi je 2006 prešao skoro 200.000? Ne znam kad su i dal su menjali, ali da su stavljeni zamenski tipa Kayaba pa posle 50.000 bi se osetilo da su za zamenu a ono ništa. Nisu ni u najavi da se menjaju. Pozadi udobno...Tako da je njemu vagen odličan, meni japanac, dok je recimo tanjirača udobnija od Ibice. Eto tu je loš trap, menjani i silen blokovi i amortizeri i kugle...Ne treba globalizovati modele već kako vam zapadne.

Istina

Švabe i hvalospevi pa u zadnjih 5.6.godina nema gorih auta od njihovih nemaju ni blizu kvalitet kakav su imali...

Mazdrpan

@Istina Verujem da ne izlaziš iz nemačkih automobila proizvedenih u poslednjih 5-6god.

special image