• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

SIN SRPSKOG BOGATAŠA PAZARIO "MASERATI" OD 300.000€ NA SAJMU AUTOMOBILA! "Mečke" idu kao alva, a evo šta je još prodato

Autor Ivana Vlajković

Prodat najskuplji automobil na Međunarodnom sajmu automobila. Kupio ga je sin jednog od najbogatijih ljudi u Srbiji.

 Prodat najskuplji automobil na Međunarodnom sajmu automobila Izvor: ATA Images

Sin srpskog tajkuna kupio je najskupljeg četvorotočkaša izloženog na 55. Međunarodnom sajmu automobila koji je otvoren 21. marta u Beogradu

Kako se saznaje, on je za "maserati MC 20" izdvojio 295.200 evra. "Automobil od skoro 300.000 evra kaparisao je mladić čiji je otac jedan od najbogatijih ljudi u Srbiji, i to uoči otvaranja Sajma, a očekuje se da će ubrzo biti završena kupoprodaja", kaže dobro obavešteni izvor.

I ostali luksuzni automobili već su dobili svoje kupce i pre zvaničnog otvaranja 55. Međunarodnog salona automobila. Tako je "Mercedes" prodao sve izložene modele čije se cene kreću od 91.000 evra, koliko košta "GLC 220 d 4M", do 262.366 evra, koliko je iskeširano za "majbah S580 4 M". Prodat je i BMW X 560i po ceni od 166.114 evra. Jedini luksuzni automobil koji još uvek nisu prodati jesu "porše GT 3 RS" i "audi RS Q8". Njihova cena iznosi 260.500 i 173.936 evra.

U ponudi ovogodišnjeg sajma su i automobili srednje i niže klase, pristupačniji mnogo većem broju kupaca. Veliko interesovanje vlada za "škodu superb lend K", koja se prodaje po ceni od 52.328 evra, kao i novi "golf stajl 2.0 TDI", za koji treba izdvojiti 30.122 evra. "Hjundai tuson hibrid" u kombinovanoj verziji (baterija plus benzinski motor) košta 37.490 evra.

Titulu Automobil godine u Srbiji 2023. u izboru Asocijacije automobilskih novinara Srbije (AANS) ove godine ponela su dva automobila, i to "pežo 408" i "opel moka". Ova dva modela imaju hibridnu verziju, koja je trend u celoj Evropi. Inače, "pežo" planira da do 2028. godine sva vozila zameni hibridnim, a "opel" dve godine kasnije. Evropljani su takođe prošle godine najviše vozili "pežo 208", koji je bio i najprodavaniji auto u Evropi.

Među najjeftinijim modelima su "opel korsa", čija je cena 17.290 evra, i "dačija sandero", za koju treba izdvojiti 17.500 evra.

Top 5 najskupljih automobila

"maserati MC 20" 295.200

"majbah S580 4 M" 262.366

"porše GT 3RS" 260.500

"audi RS Q8" 173.936

BMW X560i 166.114 (cene su u evrima)

Cene prosečnih automobila

"pežo 408" 61.750

"škoda superb lend K" 52.328

"golf stajl 2.0 TDI" 30.122

"hjundai tuson" 37.490

"ford fijesta" 19.490

"opel korsa" 17.290

(MONDO/Informer)

Možda će vas zanimati

Komentari 119

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Lord Voldemort

Nije vam valjao komunizam i socijalizam, gde je svaki korisni član društva mogao relativno lako da dođe do stana, pristojnog auta i generalno dostojanstvenog života. Sad gledajte kako ti koji "pljuju komunizam" i koji su vam punili glave kupuju Maseratije, dok se vi jedva krpite za Punta i Korsu iz 2002e gok balavite na Golfove i Audije iz 2008e.

Kako za koga

@Lord Voldemort Eno ti Bolji zivot i Vruc vetar pa se podseti kako je to bilo "relativno lako" cak i u humoristickim serijama. A sto se.tice. leseva od socijalistickih automobila, danas se takvi ne prave jer nema.ko da pokriva gubitke ogromn8h fabrika koje orave nekvalitetna a jeftina vozila. Znam, surovo je, ali je tako! Sto naravno ne znaci da su ovi danas skupi automobili nesto mnogo dobri, al su bolji od tih kanti svakako....

Lord Voldemort

@Lord Voldemort Ti leševi od socijalističkih automobila su bili automobili u skladu sa vremenom u kome su proizvedeni. Nažalost i dalje se mogu videti na drumovima, jer neki nemaju za bolje. A da li je bilo lako, pa vidi, ovako mnoge stvari govore da jeste, ali dobro. To vreme je istorija suludo je žaliti za njim, nama ostaje da se pomirimo sa neoliberalnim kapitalizmom i činjenicom da se stanovi ne grade da bi radnička klasa rešila stambeno pitanje nego da bi bogati uvećavali kapital, automobili se ne proizvode da bi se "motorizovala nacija" nego da se uvećava kapital, privatne klinike ne postoje da bi zdravlje nacije bilo bolje nego da bi se uvećavao kapital, gradski prevoz ne služi da reši prevoz ljudi nego da uvećava kapital.. Tako da uživajte, ovaj Maserati je smešan auto, u Srbiji postoje osobe sa milionskim voznim parkom, ali postoje i oni koji nemaju ni za bicikl.

special image