• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

H&M POČEO DA NAPLAĆUJE VRAĆANJE ROBE, I ZARA UČINILA ISTO: Reklamiranje uzelo maha, kupci dupliraju posao zaposlenima

Autor Ivana Lazić

H&M naplaćivaće ubuduće vraćanje artikala naručenih onlajn, 1, 99 funti.

 GetOriginalImageById.jpg Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Modni gigant H&M naplaćivaće kupcima vraćanje robe naručene onlajn. Kupci sada moraju da plate 1,99 funti za vraćanje paketa, bilo u prodavnici ili na mreži, a troškovi se uzimaju iz njihovog refundiranja. Međutim, vraćanje je i dalje besplatno za članove H&M-a.

Suparnički brendovi kao što su Zara, Boohoo, Uniqlo i Next, već naplaćuju onlajn povrate.

Portparol H&M-a rekao je za BBC da je taj potez uveden na leto. Kupovina onlajn je snažno porasla tokom pandemije, ali to je takođe značilo i veliki porast broja vraćenih artikala, jer ne odgovaraju ili nisu onakvi kao što su kupci očekivali.

Vraćanje robe, naime, može zadati priličnu glavobolju trgovcima na malo, jer ne samo da često pokrivaju troškove onlajn vraćanja, već je potrebno više vremena da osoblje iz magacina obradi vraćene zalihe. Analitičari kažu da će drugi trgovci verovatno pratiti H&M u naplati povraćaja.

Stručnjak za maloprodaju, Džonatan De Melo, kaže da to "ima ekonomskog smisla, jer obeshrabruje kupce da masovno kupuju onlajn proizvode, a zatim da vrate većinu njih". Rekao je da, iako bi neki kupci mogli negativno da reaguju, većina bi razumela potrebu da kompanije donesu ovu odluku. Mnogi kupci, takođe, postaju svesniji uticaja isporuka i vraćanja - na životnu sredinu. Manje vraćanja paketa poštom znači i manje dostavnih vozila koja putuju gore-dole sa paketima.

Ali, De Melo je upozorio da bi to moglo da izazove i reakciju među nekim grupama ljudi, poput onih sa invaliditetom, koji se oslanjaju na kupovinu na mreži, prenosi Telegraf. Na veb lokaciji H&M-a navodi se da kupcima neće biti naplaćena naknada od 1,99 funti, ako se utvrdi da su artikli neispravni. Pozivaju kupce da obavezno zabeleže tu informaciju, kada registruju svoje povraćaje.

Bonus video:

Pogledajte

01:02
"TRGOVCI ĆE PODIĆI CENU AKO VIDE DA PRODAJA NE OPADA" Stručanjak upozorava: Kriza je nepredvidiva, ne možemo znati kako će biti
Izvor: Kurir televizija
Izvor: Kurir televizija

(Mondo)

Pročitajte i ovo:

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Kulov

Ako vala, mada mala je naknada. Znam neke koji naručuju, nose odeću u izlazak i sutra upakuju i vrate i sve tako u krug godinama.

Srđan

Znači besplatno je ako namerno iscepaš i vratiš, a ako ispravan komad odeće vratiš, naplate ti...

special image