Na upit portala "Retail Serbia" da li mogu da daju okvirno vreme za ulazak na srpsko tržište, iz kompanije su saopštili da ne postoji vremenski okvir za ulazak u Srbiju, ali da svakako prate atraktivna tržišta u Evropi koja su u interesu kompanije da proširi svoje poslovanje među kojima je i Srbija. Imaju više od 3.000 prodavnica sa više od 30.000 zaposlenih.
“TEDi je vodeći neprehrambeni lanac prodavnica u Evropi. Kompanija je u stalnom rastu i trenutno ima preko 3.000 prodavnica sa više od 30.000 zaposlenih. Zastupljeni smo u 15 evropskih država: Nemačka, Austrija, Slovenija, Slovačka, Španija, Hrvatska, Italija, Poljska, Češka, Mađarska, Rumunija, Portugal, Bugarska, Francuska i Belgija”, dodali su iz kompanije za portal "Retail Serbia".
Nemački maloprodajni lanac TEDi osnovan je 2004. godine u Dizeldorfu, da bi do kraja iste godine imao ukupno 120 otvorenih filijala širom Nemačke. Već 2006. godine bilo je 400 otvorenih filijala i počela je da ih prati čuvena maskota plišanog medvedića (TEDi-Bär).
Par godina kasnije, 2011. otvorena je prva filijala izvan Nemačke, u Gracu u Austriji. Tako je počelo širenje po Evropi, da bi do danas imali filijale u 15 evropskih zemalja. TEDi u svom asortimanu kupcima nudi igračke, stvari za kuću, aksesoar za kućne ljubimce, dekorativne ukrase, odeću, sezonski program, modne dodatke, kozmetiku, slatkiše...
BONUS VIDEO:
(B92/MONDO/A.B.)
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
Završen protest studenata u Kragujevcu: Petnaestočasovne blokade pod nazivom "Sretnimo se na Sretenje"