Revolucionarne promene potresaju nemačku maloprodajnu industriju – zatvaraju se sve filijale popularnog lanca supermarketa Veganz Group AG. To je kraj brenda koji se nekada smatrao pionirom biljne ishrane u Evropi. Zatvaranje poslednje otvorene prodavnice označava kraj ovog nekada uspešnog lanca supermarketa. Kako prenose nemački mediji, ekspozitura "Veganza" na Varšauer štrase u Berlinu odlazi u istoriju.

Lanac Veganz Group AG bio je mnogo više od lanca supermarketa. Promenio je percepciju o ishrani i podstakao uvođenje biljnih proizvoda na nemačko tržište od 2013. godine, piše Feniks Magazin. Pomenuta kompanija se od 2020. godine fokusirala na proizvodnju sopstvenih veganskih proizvoda. Posebni naglasci uključuju artikle kao što su nagrađivani "Veganz Cashewbert2 i revolucionarni "Veganz Mililk", koji su bili priznati ne samo po svom ukusu, već i po svojim održivim standardima.

Ovo je rekao Jan Bredack, osnivač i šef Veganz Group AG, opraštajući se od filijala. On je objasnio da bi im posedovanje sopstvenih maloprodajnih brendova omogućilo da brzo i efikasno dođu do mnogih ljudi zainteresovanih za veganske proizvode. On je naglasio da je zbog velike potražnje za sopstvenim proizvodima zatvaranje prodavnica logičan sledeći korak. Sada je fokus na proširenju proizvodnje sopstvenih veganskih proizvoda.

Njihov cilj je da nastave sa razvojem inovativnih proizvoda na biljnoj bazi kao što su zamene za jaja, ribu, meso, sir i mleko. Uprkos zatvaranju filijala, Veganz Group AG ostaje posvećena nastavku svoje misije - promovisanju održive budućnosti prehrambene industrije. Kriza je pogodila i druge prodavnice u Nemačkoj. Podsećanja radi, Diseldorfska grupa Peek&Klopenburg i lanac Hallhuber nedavno su proglasili bankrot, a Primark je odlučio i da zatvori nekoliko ekspozitura.

BONUS VIDEO:

Kurir TV NEMAČKA UKINULA NUKLEARNE ELEKTRANE, A SADA I RUSKI GAS! Ekspert otkrio: Rezervoari gasa su puni, IMAMO DOBAVLJAČA ZA 15 GODINA

 (Fenix magazin/MONDO/J.D.)